Ξενοδοχεία: Η χειμερινή σεζόν ξεκίνησε με το 3ήμερο της 28ης Οκτωβρίου! Προετοιμαστείτε σωστά!
Το τριήμερο της 28ης για τους επαγγελματίες είναι η αρχή της σεζόν. Και όπως κάθε αρχή είναι και σημαντική! Ένα ξενοδοχείο βάζει τώρα τις βάσεις για το πως θα λειτουργήσει όλο το χρόνο, πως θα εκμεταλλευτεί τα Σαββατοκύριακα, τις αργίες, τις μεγάλες διοργανώσεις, τις διακοπές. Είναι η εποχή που διορθώνει τα λάθη της προηγούμενης χρονιάς, εξοπλίζεται, επικοινωνεί τις νέες του υπηρεσίες και επενδύει σε εξοπλισμό.
Τα γεύματα
Είναι από τις πρώτες παροχές που προσέχουν οι πελάτες, ειδικά αν πρόκειται για επισκέπτες από το εξωτερικό. Καλό είναι λοιπόν να έχετε προνοήσει για την ποικιλία, τη φρεσκάδα αλλά και την πρωτοτυπία των πιάτων μας σε κάθε μενού. Δώστε βάση στα απλά, πολλές φορές το να σερβίρετε τον καφέ στη σωστή θερμοκρασία ή να προτιμάτε τα παραδοσιακά προϊόντα του τόπου σας είναι τα κλειδιά της επιτυχίας για το μενού σας. Δεν χρειάζονται υπερβολές και επίδειξη ικανοτήτων χωρίς λόγο. Στα απλά εξάλλου είναι η ουσία.
Προετοιμαστείτε σωστά
Οι ορεινοί προορισμοί έχουν την τιμητική τους και αν το ξενοδοχείο σας βρίσκεται σε κάποιον από αυτούς μπορείτε με τον κατάλληλο εξοπλισμό να βοηθήσετε τους επισκέπτες σας να έρθουν σε επαφή με τη φύση και την περιπέτεια! Πώς; Παρέχοντάς τους εξοπλισμό πεζοπορίας, οδηγούς βουνού, προτάσεις για δραστηριότητες. Σίγουρα θα κερδίσετε πόντους εκτίμησης αφού θα ομορφύνετε τη διαμονή τους και θα τους δώσετε την ευκαιρία να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τις ημέρες χαλάρωσής τους.
Επίπλωση
Η επίπλωση επίσης, είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα γιατί συνδέεται άμεσα με την άνεση και την αισθητική. Φροντίστε τόσο η επίπλωση όσο και η διακόσμηση να ικανοποιούν όλες τις κατηγορίες των πελατών σας. Για παράδειγμα, τα νεαρά ζευγάρια θα αναζητήσουν άνετους και χαμηλούς καναπέδες, τα μεγαλύτερα σε ηλικία συνήθως θέλουν κάτι που αποπνέει περισσότερη πολυτέλεια και πρεστίζ. Μην ξεχνάτε, ένας ευχαριστημένος πελάτης είναι η καλύτερη διαφήμιση για το ξενοδοχείο σας, ειδικά στη σημερινή εποχή του διαδικτύου, που οι κριτικές είναι άμεσα διαθέσιμες στο ευρύ κοινό και κατευθύνουν τις προτιμήσεις των εν δυνάμει πελατών σας.
Επενδύστε σε multimedia εξοπλισμό
Πολλοί επισκέπτες θα ζητήσουν τη δική τους μουσική, π.χ. να συνδέσουν το iPhone τους σε κάποιο ηχοσύστημα και να αφιερώσουν κάποιες ώρες χαλάρωσης χωρίς να βγουν από το δωμάτιο. Προτείνουμε να αναζητήστε ασύρματα ηχεία για λιγότερα καλώδια, ηχεία για σύνδεση με smartphone, και γιατί όχι, να εγκαταστήστε ένα καλό ηχοσύστημα και έναν υπολογιστή σε κάποιο ειδικό δωμάτιο που θα επικοινωνήσετε ως multimedia room.
Αναβαθμίστε τον εξοπλισμό ασφαλείας
Δεν είναι λίγοι οι επισκέπτες που προσέχουν τα μέτρα ασφαλείας στο ξενοδοχείο. Αν υπάρχουν ασφαλείς αποθηκευτικοί χώροι, συστήματα πυρόσβεσης, ασφάλεια στα δωμάτια, ενδοεπικοινωνία, φωτισμός ασφαλείας, πυροσβεστήρες, φαρμακεία σε εμφανή σημεία. Ένα ξενοδοχείο δεν πρέπει μόνο να είναι ασφαλές, πρέπει και να δείχνει ασφαλές. Πολλοί θα σκεφτούν την ασφάλεια των παιδιών τους και των αγαπημένων τους προσώπων περισσότερο από την πολυτέλεια, ειδικά αυτοί που ταξιδεύουν συχνά.
Digital media
Κάτι που είναι πολύ ουσιώδες πλέον, αλλά παραβλέπεται, είναι η κοινωνική δικτύωση και το ψηφιακό marketing ενός ξενοδοχείου. Ένα νέο ζευγάρι θα ψάξει για μία προσφορά σε deal sites. Θα κλείσει ξενοδοχείο από ένα email που του προώθησαν στο inbox, θα κοιτάξει το Facebook του ξενοδοχείου για να δει τα reviews ή θα μιλήσει με κόσμο και θα μάθει τι γίνεται, θα θέλει να κάνει Check-In και να ποστάρει στο Instagram μια φωτογραφία. Συμβουλευτείτε ειδικούς και προετοιμάστε κατάλληλα την διαδικτυακή εικόνα σας, ώστε να «δουλεύει» για εσάς πριν από εσάς.
Καλή χειμερινή σεζόν!