Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

5 βασικά tips, για να αναδειχθείς ο Επαγγελματίας της Χρονιάς!

Είναι γνωστό ότι, ο βασικός στόχος κάθε επαγγελματία είναι μια υγιής επιχείρησή με επιτυχημένη πορεία, διάρκεια στο χρόνο και συνεχώς αυξανόμενη πελατεία. 

 

Ο κανόνας του «δούναι και λαβείν» είναι ο βασικότερος όλων στη σχέση επαγγελματία-πελάτη. Έτσι, όταν ο επαγγελματίας κρατά ευχαριστημένους τους πελάτες του, προσφέροντάς τους τα καλύτερα, τότε και εκείνοι το ανταποδίδουν με τη σταθερή προτίμησή τους.

Πώς όμως θα επιτευχθεί αυτό;

Παρακάτω ξεχωρίσαμε τα 5 βασικά χαρακτηριστικά, που ακολουθώντας τα πιστά θα σας αναδείξουν ως τον Επαγγελματία της Χρονιάς!

  1. Ευγένεια, προθυμία, αξιοπιστία.
    Η σταθερή τριπλέτα της επιτυχίας. Αναμφίβολα, η ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων και οι συμφέρουσες τιμές είναι τα βασικά ζητούμενα του αγοραστικού κοινού. Όμως, όταν αυτά συνδυάζονται με τη σωστή συμπεριφορά του επαγγελματία και του προσωπικού της επιχείρησης, η σχέση που χτίζεται με τον πελάτη είναι ιδιαιτέρως δυνατή & κερδοφόρα για όλους. Είναι πολύ σημαντικό ο πελάτης να νιώθει ότι έχει απέναντί του μια ανθρώπινη επιχείρηση που νοιάζεται γι’ αυτόν και όχι μια διεκπαιρεωτική διαδικασία αγοράς και πώλησης.

    Η ευγένεια προσθέτει πόντους και αυξάνει τις καλές εντυπώσεις, ειδικά στις μέρες μας ένα χαμόγελο και μια ευγενική απάντηση κάνει μια επιχείρηση να ξεχωρίσει.

    Η προθυμία και η αξιοπιστία αποτελούν σημεία κλειδιά για έναν πελάτη. Εκτιμάται ιδιαίτερα ο επαγγελματίας ή ο υπάλληλος που θα δείξει ότι νοιάζεται για το συμφέρον του πελάτη και είναι πρόθυμος να τον εξυπηρετήσει.

  2. Η καθαριότητα και η οργάνωση είναι μισή αρχοντιά!
    Ένα καθαρό και καλά οργανωμένο περιβάλλον μιας επιχείρησης κάνει την παραμονή του πελάτη στο κατάστημα περισσότερο ευχάριστη.
    Φροντίστε λοιπόν να τηρείτε σε άριστα επίπεδα όλες τις απαραίτητες υγειονομικές οδηγίες τόσο στο κατάστημα αυτό καθεαυτό, όσο και στο προσωπικό σας. Επίσης, οργανώστε σωστά τα πράγματα στα ράφια, ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση σε αυτά. Οι πόντοι επιτυχίας και ανάπτυξης είναι δεδομένοι.

  3. Δώστε το λόγο στους πελάτες σας.
    Είναι πολύ σημαντικό ο πελάτης να νιώθει ότι μετράει η γνώμη του για εσάς και ότι τον υπολογίζεται. Πώς θα γίνει αυτό;
    Μοιράστε σύντομα ερωτηματολόγια ή σε μικρότερες συνοικιακές επιχειρήσεις, ρωτήστε απευθείας τους πελάτες σας για τον αν θα ήθελαν να αλλάξετε κάτι ή αν έχουν ανάγκη από κάτι νέο.

  4. Ο καλός επαγγελματίας ενημερώνεται συνεχώς.
    Στην εποχή του διαδικτύου και της τεχνολογίας τα πράγματα αλλάζουν διαρκώς. Μην μένετε στάσιμοι στα κεκτημένα σας,  ακολουθήστε τις εξελίξεις, αναζητήστε διαρκώς νέα δεδομένα, σε γεύσεις, συνταγές, προϊόντα, μάρκες, παροχές. Παρακολουθήστε εκθέσεις σχετικές με την επιχείρησή σας σε Ελλάδα και εξωτερικό, ψάξτε μόνοι σας στο διαδίκτυο για νέα και εξελίξεις που αφορούν στο είδος της επιχείρησής σας, παρακολουθήστε τον ανταγωνισμό κυρίως του εξωτερικού, ώστε να αναπτύξετε ένα διαφορετικό σκεπτικό και να ανανεωθείτε.

  5. Μάθετε  από πρώτο χέρι τι λέγεται για εσάς.
    Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τι λέγεται για την επιχείρησή σας, έτσι ώστε είτε να προλαμβάνετε τυχόν ατέλειες, είτε να αναδεικνύετε ακόμα περισσότερο τα θετικά σας. Πώς θα γίνει αυτό;
    Με την πολύ βοηθητική social εφαρμογή Foursquare! Αρχικά κατεβάστε την εφαρμογή, εγγραφείτε και έπειτα παρακολουθήστε τα σχόλια των πελατών σας, για να μαθαίνετε από πρώτο χέρι την εντύπωσή τους για εσάς. Το να βλέπουν τις αλλαγές που επιθυμούν, να πραγματοποιούνται σίγουρα θα σας ανεβάσει επίπεδο στην προτίμησή τους.

Δοκιμασμένα μυστικά για επαγγελματίες με επιχειρήσεις που θέλουν να ξεχωρίζουν. Περιμένουμε τα σχόλια σας και τα δικά σας μυστικά.