Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Αλήθειες & tips για τον σχεδιασμό ενός επιτυχημένου εστιατορίου!

Η αγάπη και το μεράκι είναι δύο λέξεις κλειδιά για τη δημιουργία  μια επιχείρησης εστίασης. Δεδομένου ότι, σήμερα οι καταναλωτές είναι απαιτητικοί και επιφυλακτικοί και δύσκολα πια θα υιοθετήσουν τη συνήθεια του εστιατορίου, είναι σημαντικό να τους κερδίσετε από την πρώτη επίσκεψη.

 

Παρακάτω ακολουθούν χρήσιμες κινήσεις κλειδιά για την επιτυχία του εστιατορίου σας.

  1. Διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό
    Οι πελάτες πρέπει να προτιμήσουν το κάτι ξεχωριστό σε εσάς. Το θαυμάσιο φαγητό και η εξαίσια εξυπηρέτηση είναι 2 αλήθειες που θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό, αλλά παράλληλα δεν είναι και οι μοναδικές. Ο πελάτης θέλει να νιώσει, να γευτεί και να απολαύσει σε εσάς το κάτι το «διαφορετικό, το «ξεχωριστό».  Συναισθήματα που θα τον οδηγήσουν να σας συμπεριλάβει στις προτεραιότητες του και στην top λίστα του για να σας προτείνει σε φίλους ή να σας επισκεφθεί ξανά και ξανά.  Βρείτε λοιπόν το συναίσθημα που ταιριάζει στην επιχείρηση σας και επενδύστε σε αυτό για να μπορέσετε να ΞΕΧΩΡΙΣΕΤΕ.

  2. Όχι υπερβολικά μεγάλο μενού
    Δεν μπορείτε να ευχαριστήσετε τις γευστικές προτιμήσεις όλων των πελατών σας. Επικεντρωθείτε σε ένα είδος, εξελίξτε το με νέες ιδέες και εναλλακτικές προτάσεις που μπορεί να υπάρχουν. Είναι προτιμότερο να χτίσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, για τις σπεσιαλιτέ σας και όχι με πληθώρα πιάτων και γεύσεων που στην τελική θα τους «μπερδέψουν». Επίσης, με αυτήν την τακτική η κουζίνα θα λειτουργήσει καλύτερα, γρηγορότερα και λιγότερο ριψοκίνδυνα προς αποφυγή λαθών.

  3. Πολύ ταλέντο στις γεύσεις και στην παρουσίαση των πιάτων
    Επιλέξτε ανθρώπινο δυναμικό που θα έχουν μεράκι, φαντασία και υπομονή στην δημιουργία των πιάτων που είναι το Α και το Ω για την επιτυχία. Να θυμάστε ότι μερικές φορές τα γνωστά και μεγάλα ονόματα δεν κάνουν την διαφορά. Υπάρχουν νέοι, ταλαντούχοι άνθρωποι που η αγάπη και το μεράκι τους μπορούν να απογειώσουν την επιχείρηση σας.

  4. Σωστή τιμολόγηση των πιάτων και όχι υπερτιμολόγηση προς τους καταναλωτές
    Η σωστή και μεθοδική ανάλυση του κόστους και των εξόδων οδηγεί και στην σωστή και «τίμια» κοστολόγηση του τελικού αποτελέσματος. Μην κοιτάτε απλά τον ανταγωνισμό –τι χρεώνει για να χρεώσω. Εμπιστευτείτε τις δυνάμεις σας, την επιλογή σας στην πρώτη ύλη και την υπηρεσία που προσφέρετε. Υπολογίστε τα καθημερινά έξοδα σας, υπολογίστε το κέρδος που έχετε εσείς αποφασίσει να λαμβάνετε για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, όχι υπερτιμημένο και τότε θα οδηγηθείτε στην σωστή διαμόρφωση των τιμών σας.

  5. Σωστό marketing- επικοινωνία
    Ένα από τα μεγάλα λάθη, είναι ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες εστιατορίων θεωρούν ότι η διαφήμιση «Word of Mouth» είναι υπερ-αρκετή για να «γεμίσει» το εστιατόριο τους.  Ωστόσο, όσο υπέροχο και αν είναι το φαγητό, οι υπηρεσίες και οι τιμές, αν δεν επικοινωνηθούν σωστά από τη  διαφήμιση, κυρίως για τα νέα ξεκινήματα, η αποτυχία είναι σίγουρη.  Χρειάζεστε λοιπόν ένα σχέδιο. Επενδύστε με έξυπνους και οικονομικούς τρόπους στην διαφήμιση. Θα σας δώσει την ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις σας άμεσα, γρήγορα και στοχευόμενα. 
Από το Δειπνοσοφιστήριον catering & τον Chef Jean Louis Capsalas
1-(1).jpg