Απόκριες: Εσείς τι θα «ντύσετε» την επιχείρησή σας;
Απόκριες ίσον ξεφάντωμα, διασκέδαση, πάρτι. Ο κόσμος συνηθίζει να βγαίνει περισσότερο ή να διοργανώνει πάρτι με φίλους, για να γιορτάσουν τις ανέμελες ημέρες, πριν από την έλευση της Σαρακοστής.
Πώς όμως θα μπορούσατε να δώσετε έναν αποκριάτικο τόνο στην επιχείρησή σας, ώστε να μεταδώσετε το γιορτινό κλίμα, χωρίς ωστόσο να φτάσετε στην υπερβολή;
Διακόσμηση.
Γιρλάντες, κορδέλες, χαρτοπόλεμος, αποκριάτικες μάσκες είναι μερικά μόνο από τα χρήσιμα που μπορείτε να έχετε στο χώρο σας, για να μπείτε σε αποκριάτικο κλίμα. Διαμοιράστε τα σωστά στα ράφια και στους πάγκους κρατώντας ομοιομορφία και αφαιρετική αίσθηση. Μην ξεχνάτε ότι σκοπός της διακόσμησης, είναι να περιβάλλει τα προϊόντα και όχι να τα «καπελώνει».
Διαλέξτε «στολή».
Όπως και εμείς επιλέγουμε μια συγκεκριμένη στολή, για να μεταμφιεστούμε τις απόκριες, μπορείτε το ίδιο να κάνετε και με το κατάστημά σας. Ακολουθήστε ένα θέμα (αν φυσικά ο χώρος το επιτρέπει) και βάση αυτού του concept «ντύστε» το χώρο σας. Οι πελάτες σας σίγουρα θα εντυπωσιαστούν. Δεν χρειάζονται πολυέξοδες τακτικές και ακριβά στολίδια για να το επιτύχετε. Το κύριο συστατικό που χρειάζεται είναι η φαντασία σας και η καλή σας διάθεση. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε DIY στολίδια, αναζητήστε οδηγίες και ιδέες στο διαδίκτυο.
Tips για γεμάτο ταμείο.
Δημιουργήστε γιορτινά πακέτα με προϊόντα αυξημένης ζήτησης λόγων των ημερών (πχ ποτά, ξηρούς καρπούς, αλλαντικά, τυριά, κρασιά κ.α) και καθιερώστε προσφορές. Έτσι, διευκολύνετε τους πελάτες σας να αγοράσουν περισσότερο και να ξανάρθουν στο μαγαζί σας καθ όλη τη γιορτινή περίοδο.
The Party is Here!
Δημιουργήστε εσείς τις κατάλληλες συνθήκες, για να αναδείξετε τα καλούδια σας και την επιχείρησή σας και καλέστε κόσμο να χαρεί μαζί σας! Ένα αποκριάτικο πάρτι θα τονώσει την κίνηση στο μαγαζί σας και θα ευχαριστήσει τους πελάτες σας παλιούς και νέους. Προσφέρετε κεράσματα και διοργανώστε mini διαγωνισμούς με δώρα που θα μείνουν αξέχαστα.
Σκεφτείτε θετικά, βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει και ενεργείστε σαν πελάτης. Τότε σίγουρα θα περάσετε καλά, πρώτα εσείς και έπειτα αυτό θα μεταδοθεί και στους πελάτες σας, αποφέροντας σας τα καλύτερα αποτελέσματα!