Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Bar: Τα όχι της νέας χρονιάς!

Η σκηνή των αθηναϊκών bars αναγνωρίζεται διεθνώς ως μία από τις πιο δυναμικές στην Ευρώπη. Εμβληματικοί χώροι, βραβευμένοι bartenders δίνουν τον τόνο και προσελκύουν το κοινό με τη δημιουργικότητά τους, ενώ πλάι σε αυτούς νέοι επιχειρηματίες δημιουργούν ιδιαίτερους χώρους σε κάθε γωνιά της πόλης. Πέρα από το concept που πρέπει να έχει κάθε μπαρ, αυτό δηλαδή που θα το ξεχωρίζει από τα άλλα, επιβάλλεται να αποφεύγονται τα λάθη -κάποια αρκετά συνηθισμένα. Παρακάτω είναι ορισμένα από αυτά.

 

1. Μην το παρακάνετε με την ένταση της μουσικής. Ανεβάστε την προοδευτικά, όσο περνάει η ώρα, και μην τη χρησιμοποιείτε για να προσελκύσετε όσους περνούν απέξω. Σκεφτείτε ότι πολλοί είναι εκείνοι που θέλουν να πιούν το ποτό τους και να μιλήσουν χωρίς να χρειάζεται να μιλούν δυνατά.  

2. Μην μετατρέπετε τη λίστα με τα ποτά και τα κοκτέιλ σας σε νουβέλα. Όταν δίνετε έναν κατάλογο στον πελάτη που χρειάζεται ένα τέταρτο για να τον διαβάσει, αυτό μεταφράζεται σε πιο αργές παραγγελίες, αλλά και ατέρμονες συζητήσεις μεταξύ των θαμώνων και του προσωπικού. Προτιμήστε μία μικρή και ευέλικτη λίστα με τα καλύτερα ποτά σας που θα επικοινωνείται ξεκάθαρα και απλά. 

3. Χρησιμοποιήστε το Happy Hour με φειδώ και όχι καθημερινά. Περίπου 3-4 ώρες μία ημέρα της εβδομάδας αρκεί για να προσελκύσετε νέους πελάτες. Αν το κάνετε συχνότερα οι πελάτες δεν θα έχουν πολλούς λόγους να σας προτιμήσουν και τις άλλες μέρες της εβδομάδας (εκτός Happy Hour δηλαδή).

4. Ως συνοδευτικά του ποτού, κοκτέιλ ή κρασιού μη σερβίρετε αποκλειστικά τα αράπικα φιστίκια (πίνατς) ή πατατάκια που αποτελούν τις πιο κλασικές επιλογές. Εναλλακτικά, προσφέρετε ποπ κορν ή ένα μείγμα ιδιαίτερων ποιοτικών ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων.

5. Μην υπερτιμολογείτε τα mocktails... τα cocktails δηλαδή που δεν περιέχουν αλκοόλ. Ο πελάτης δεν αντιλαμβάνεται τη λογική πίσω από ένα κοκτέιλ με αλκοόλ που κοστίζει 8 ευρώ και το ίδιο κοκτέιλ χωρίς το αλκοόλ να έχει πάλι την ίδια ή λίγο χαμηλότερη τιμή.

6. Αναθέστε σε έμπειρους επαγγελματίες και όχι σε ερασιτέχνες να σας φτιάξουν τους καταλόγους και να επιμεληθούν το επικοινωνιακό σας υλικό, τόσο σε έντυπη όσο και σε ηλεκτρονική μορφή. Στο ίδιο πλαίσιο, αξιοποιείστε περισσότερο και πιο ουσιαστικά τα social media, με τη συνδρομή επαγγελματία και όχι με τη βοήθεια κάποιου εργαζομένου που μπορεί να κάνει και αυτό, χωρίς να διαθέτει εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία. 

7. Μη διαπραγματεύεστε την ποιότητα των ποτών, όσο φτηνά και αν έχετε την πρόθεση να τα προσφέρετε. Ένα κακό κρασί δεν θα γίνει ποτέ καλό, ακόμη και αν το προσφέρετε στα 3 ευρώ το ποτήρι. 

8. Μην παραμελείτε την καθαριότητα των χώρων σας και τη χρησιμότητα των συνοδευτικών αξεσουάρ. Το μπαρ, τα τραπέζια και φυσικά οι τουαλέτες σας πρέπει να είναι στην εντέλεια, αλλά και οι χαρτοπετσέτες, τα τασάκια, τα σουβέρ και τα λοιπά αξεσουάρ πρέπει να είναι διαθέσιμα και να μη χρειάζεται να τα ζητήσει ο πελάτης.

 

Τμήμα Bar Services

Δειπνοσοφιστήριον Catering

dipnosofistirion-catering-logo.jpg