Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Café για πολλές... κλήσεις! Δείτε πώς θα δυναμώσετε το κομμάτι του delivery.

Μια υπηρεσία ενός Café και μάλιστα πετυχημένη μπορεί να είναι το delivery. Με τα κατάλληλα βήματα μπορεί η επιχείρησή σας να δέχεται πολλές κλήσεις και να αυξήσετε έτσι την πελατεία σας! 

 

Γνωστοποίηση: Πόσοι γνωρίζουν όντως ότι υπάρχει το Café σας στην περιοχή; Και μάλιστα πόσοι γνωρίζουν ότι διαθέτει και υπηρεσία delivery;
Ξεκινήστε λοιπόν με τη γνωστοποίησή σας στη γειτονιά. Κάντε μια έρευνα για τις εταιρείες και τα καταστήματα που υπάρχουν κοντά σας. Έπειτα, σχεδιάστε ένα καλαίσθητο φυλλάδιο προώθησης με ειδικές προσφορές και happy hours δίνοντας έμφαση σε αυτά που ένας εργαζόμενος θα ήθελε να παραγγείλει από ένα Café κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μοιράστε επίσης φυλλάδια σε σπίτια, γιατί και αυτοί είναι πιθανοί μελλοντικοί πελάτες. Κάντε εμφανή μέσα στο έντυπο τα σημεία υπεροχής σας. Με κάθε παραγγελία να δίνετε εκ νέου ένα έντυπο όπου θα τονίζετε τις προσφορές του μήνα και ότι μπορούν να ενημερώνονται για νέες παροχές από τις σελίδες σας στα social media.

Δώστε bonus σε όσους σας προτιμούν συχνά. Για τους πελάτες που σας προτιμούν συχνά πρέπει να κάνετε κάτι ιδιαίτερο. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια κάρτα μέλους και με αυτήν να έχουν έκπτωση, ή μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν συνοδευτικά με τον καφέ σας. Έτσι, θα δημιουργήσετε μαζί τους μια σχέση οικειότητας μαζί τους και θα τους δώσετε παραπάνω λόγους για να συνεχίσουν να σας προτιμούν.

Δυναμώστε τα social δίκτυά σας. Μη μένετε μόνο στα φυλλάδια και στην έντυπη διαφήμιση. Το ίντερνετ είναι ένα πολύ δυναμικό εργαλείο και οφείλετε να το εκμεταλλευτείτε και να το χρησιμοποιήσετε σωστά. Βρείτε τους online συνεργάτες που προωθούν καταστήματα σαν τα δικά σας, ώστε να υπάρχετε μέσα στη σελίδα τους ως επιλογή και ενισχύστε την παρουσία σας στα social media. Οι social σελίδες πρέπει να αποτελούν το μέσο επικοινωνίας σας με τους εν δυνάμει πελάτες σας και να τους πληροφορείτε με τα νέα σας. Να οργανώνετε συχνά προσφορές που θα προσελκύουν τον καταναλωτή και να ενημερώνετε για τα extra προνόμια που θα έχουν από το δικό σας Café. Επίσης, δυναμώστε την παρουσία σας με ωραίες φωτογραφίες των προϊόντων σας, με εικόνες από τον αρωματικό σας καφέ και από τα λαχταριστά γλυκά ημέρας! Μια εικόνα ισούται με χίλιες γεύσεις!