Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Catering: Ένας κόσμος γεύσης με πολλές προοπτικές!

Το catering είναι μια επιχείρηση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες πολλών εκδηλώσεων. Δεν είναι λίγοι οι πελάτες που επιλέγουν ένα catering για να καλύψουν σημαντικές περιστάσεις όπως η γαμήλια δεξίωση, δεξίωση για μετά τη βάφτιση, εταιρικές εκδηλώσεις ή συνέδρια και ό, τι άλλο μπορεί να χρειάζεται για παροχή φαγητού.

 

Πώς όμως θα αναδείξετε το δικό σας catering και πώς θα το κάνετε ένα από τα καλύτερα;

  1. Η  μεγάλη ποικιλία γεύσεων που συνδυάζεται άμεσα με την ποιότητα είναι ένα σημαντικό βήμα, για να κερδίσετε τους υποψήφιους πελάτες σας. Εάν ο πελάτης νιώσει, ότι μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε ποιοτικά εδέσματα και μάλιστα ότι δεν περιορίζεται στις επιλογές του, τότε θα νιώσει ικανοποίηση και ασφάλεια και θα εκτιμήσει τον επαγγελματισμό σας.

  2. Ο τρόπος που θα σας βοηθήσει να εμπλουτίσετε την ποικιλία των προϊόντων σας είναι να αναρωτηθείτε «Ποια είναι τα πιο συχνά πιάτα και οι πιο δημοφιλείς γεύσεις;» Μια έρευνα και μια ανανέωση στο μενού σας θα σας δώσει την αφορμή να φτιάξετε γεύσεις που θα προκαλούν το έντονο ενδιαφέρον των πελατών σας. Σε αυτό το στάδιο μπορείτε να σκεφτείτε να ενσωματώσετε γεύσεις από έθνικ κουζίνες, καθώς κερδίζουν τις προτιμήσεις πολλών τελευταία ή ακόμα και πιο ασυνήθιστα και εντυπωσιακά πιάτα, που δε θα μπορούν να τα βρουν εύκολα αλλού.

  3. Το τρίτο βήμα είναι η αναθεώρηση των τιμών. Καθώς οι εποχές αλλάζουν είναι απαραίτητο η κάθε επιχείρηση να πραγματοποιεί μερικές διευκολύνσεις χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις και στην ποιότητα. Το μυστικό είναι, να συνδυάζεται η ποιότητα με ικανοποιητικές και λογικές τιμές. Έτσι, ο πελάτης θα νιώθει ότι επενδύει ένα λογικό ποσό και έχει την ανάλογη ανταπόδοση και ίσως και με το παραπάνω! Η ανταλλαγή που είναι και στην ουσία η βάση στην οποία αναπτύσσεται η σχέση μεταξύ επιχείρησης και πελάτη θα πρέπει να είναι πάντοτε ποιοτική και να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερο τις ανάγκες των πελατών σας.

  4. Τέλος, τα social media και η διαφήμιση μέσω αυτών είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για να αυξήσετε το πελατολόγιο σας. Η ενημέρωση και η επικοινωνία με τους διαδικτυακούς φίλους, βοηθάει την επιχείρηση να γνωστοποιήσει τα νέα της και να έρθει σε επαφή με νέους πελάτες. Οπότε, κρατήστε το social profile σας σε δράση και ανοίξτε τις πόρτες σε νέο πελατολόγιο!