Catering: Ετοιμαστείτε κατάλληλα για τις περιστάσεις του καλοκαιριού.
6/9/2016
Το καλοκαίρι είναι η εποχή των γάμων, των βαπτίσεων και άλλων υπαίθριων εκδηλώσεων που φιλοξενούν πλήθος κόσμου και συγκεκριμένα ο Ιούλιος είναι ένας από τους πιο περιζήτητους μήνες για τέτοιες δεξιώσεις. Ένας από τους πιο κρίσιμους παράγοντες για την επιτυχία αυτών των εκδηλώσεων είναι το φαγητό. Εσείς λοιπόν που παρέχετε υπηρεσίες catering, πρέπει να είστε πανέτοιμοι για την υψηλή ζήτηση, και σωστά οργανωμένοι, ώστε να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις με τον καλύτερο και ομαλότερο τρόπο.
Πώς θα πρέπει λοιπόν να οργανωθείτε για να είστε σε φόρμα στο peak της δουλειάς σας;
- Πρώτα απ’ όλα, κάντε μία ανασκόπηση στο κατεξοχήν προϊόν σας που είναι το φαγητό. Δείτε τα προτεινόμενα μενού που προσφέρετε και αποφασίστε αν θα κάνετε κάποιες αλλαγές στις πρώτες ύλες, στις συνταγές σας, ή στην ποικιλία που παρέχετε. Εντοπίστε σημεία στα οποία μπορείτε να κάνετε αναβαθμίσεις και υπολογίστε το κόστος που μπορεί να έχουν. Όταν είστε έτοιμοι με αυτό, έχετε τη βάση για να προχωρήσετε στα επόμενα βήματα της οργάνωσης.
- Αξιολογήστε τον εξοπλισμό σας. Είναι σε καλή κατάσταση; Έχετε ελλείψεις; Ενδέχεται να χρειαστεί να προμηθευτείτε κάποια συγκεκριμένα αντικείμενα που είναι κρίσιμα για τη δουλειά σας, όπως μηχανήματα, σκεύη, έπιπλα, κτλ.; Για αυτού του είδους τον εξειδικευμένο εξοπλισμό συχνά απαιτείται ένα περιθώριο χρόνου για να μπορέσετε να τον παραγγείλετε και να τον παραλάβετε εγκαίρως, γι ‘αυτό προνοήστε από νωρίς.
- Το επόμενο βήμα είναι να οργανώσετε το προσωπικό σας. Σιγουρευτείτε ότι έχετε τα άτομα που θα χρειαστούν, για να επανδρώσουν κάθε προγραμματισμένη εκδήλωση που έχετε αναλάβει. Σκεφτείτε πώς θα κινηθείτε αν χρειαστείτε έκτακτο προσωπικό και πώς θα εκπαιδεύσετε τους συνεργάτες σας, ώστε να μην γίνουν λάθη και παρανοήσεις την κρίσιμη στιγμή. Αποφασίστε για την αμοιβή τους, είτε αυτή είναι για τη σεζόν, είτε με την ώρα ή σε μορφή μόνιμης συνεργασίας, και διευθετήστε τις απαραίτητες διαδικασίες για την πρόσληψη, την εκπαίδευση και την ανάθεση των εργασιών.
- Τέλος, κάντε κάποιες έξυπνες κινήσεις για να διαφημιστείτε. Δείτε τί μπορείτε να κάνετε μόνοι σας και τι έχει νόημα να αναθέσετε σε εξωτερικό συνεργάτη.
- Λόγω του είδους της επιχείρησής σας, που παρέχει μία εξειδικευμένη υπηρεσία, είναι πιθανό οι πελάτες σας να σας αναζητούν στο Internet. Σιγουρευτείτε ότι έχετε στήσει σωστά τη διαδικτυακή σας παρουσία και διαφημιστείτε στοχευμένα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι αυτοί που σας ψάχνουν θα σας βρίσκουν με το πάτημα ενός κουμπιού. Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τις σύγχρονες μορφές διαφήμισης στο Internet, ζητήστε τη βοήθεια ενός εξειδικευμένου συνεργάτη.
- Εκτός διαδικτύου, κάντε κάποιες νέες επαφές με χώρους εκδηλώσεων που μπορεί να μην σας γνωρίζουν, ή ενισχύστε τις σχέσεις σας με αυτούς που έχετε συνεργαστεί το παρελθόν. Σε γενικές γραμμές, αξιοποιήστε κάθε σημείο που μπορεί να λειτουργήσει ως πηγή πελατών για την επιχείρησή σας και κάντε τις ανάλογες συμφωνίες, έτσι ώστε να επωφεληθείτε και εσείς και ο συνεργάτης σας.