Convenience Stores: Κάτι άλλαξε στο χώρο των markets. Ενημερωθείτε!
Τα τελευταία χρόνια οι αλλαγές στο προφίλ, στις ανάγκες των καταναλωτών αλλά και των επιχειρήσεων ωθούν στην ανάπτυξη νέων, πιο ευέλικτων σημείων πώλησης.
Από τη μία πλευρά, ο σύγχρονος τρόπος ζωής, με κύριο χαρακτηριστικό την έλλειψη χρόνου και από την άλλη το ανταγωνιστικό προφίλ των επιχειρήσεων που πλήττονται από τις μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες, οδήγησαν σε νέες μορφές αγορών.
Τα Convenience stores, δηλαδή σύγχρονα καταστήματα ψιλικών-mini markets σε επίπεδο γειτονιάς αλλά με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Έχουν ήδη διαδοθεί στις αγορές του εξωτερικού ενώ στην Ελλάδα αποτελούν κάτι πρωτοποριακό.
Η νέα αυτή μορφή καταστημάτων δεν ανταγωνίζεται τα super market αλλά είναι η εναλλακτική στον περιορισμένο χρόνο του καταναλωτή. Επίσης, ξαναφέρνουν τον κόσμο πάλι πίσω στη γειτονιά, ενδυναμώνοντας την αγοραστική της δυναμικότητα. Η ταχύτητα διείσδυσης και ανάπτυξης, καθώς και η επιλογή στρατηγικών σημείων είναι οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας της συγκεκριμένης αγοράς.