Δυσαρεστημένοι πελάτες λόγω αναμονής; Μάθετε έξυπνες λύσεις για να το αποφύγετε!
Αναμονή: Μια κατάσταση που όταν ξεπερνά τα normal όρια της ανεκτικότητας γίνεται ενοχλητική για κάθε πελάτη.
Η αλήθεια είναι ότι ο χρόνος αναμονής στην ψυχολογία του πελάτη είναι μεγαλύτερος απ’ ότι στην πραγματικότητα. Δηλαδή, αν ένας πελάτης περιμένει τρία λεπτά σε πραγματικό χρόνο κατά πάσα πιθανότητα θα νιώθει ότι περιμένει δεκαπέντε λεπτά.
Μια καλή τακτική για να αποφύγετε την αναμονή είναι να σιγουρευτείτε ότι λειτουργεί σωστά το σύστημα κρατήσεών σας. Επίσης, για όσους πελάτες δεν έχουν κάνει κράτηση επαναπροσδιορίστε τις πληροφορίες της επιχείρησής σας στα social media, για να τους ενθαρρύνετε να κάνουν μια κράτηση, ώστε να μην τεθούν σε αναμονή όταν θα έρθουν.
Ωστόσο, επειδή η αναμονή πολλές φορές είναι αναπόφευκτη, φροντίστε οι πελάτες σας να περάσουν το χρόνο που περιμένουν όσο το δυνατόν πιο ευχάριστα. Διαμορφώστε έναν χώρο άνετο, ζεστό και καλαίσθητο ώστε να περιμένουν εκεί και να μην στέκονται όρθιοι σε μια ουρά που σίγουρα θα τους εκνευρίσει. Μπορείτε να τον διακοσμήσετε όμορφα και να παρέχετε δωρεάν σύνδεση στο διαδίκτυο.
Επίσης, προσφέρετε στους πελάτες σας στον ειδικό χώρο ένα κέρασμα, ίσως ένα ορεκτικό, ένα ποτό, ή ένα ρόφημα ανάλογα με το μενού σας και τις προτιμήσεις τους, ώστε να δείξετε την πρόθεσή σας να περάσουν καλά.
Να είστε ειλικρινείς με τους πελάτες σας και να μη δίνετε λανθασμένο χρόνο αναμονής. Πείτε τους αυτά που πρέπει να γνωρίζουν, ώστε να είναι δική τους η επιλογή αν θα μείνουν να περιμένουν ή αν θα κάνουν κράτηση για μια άλλη φορά.
Τέλος, μπορείτε να ακολουθήσετε μια τακτική δώρων σε πελάτες που περιμένουν πολύ. Χαρίστε τους μια έκπτωση για την επόμενη φορά που θα έρθουν ή κεράστε τους ένα από τα πιάτα που θα παραγγείλουν. Έτσι, θα δείξετε την κατανόησή σας και την εκτίμησή σας για την υπομονή που έκαναν και θα δημιουργήσετε τις συνθήκες να ξαναέρθουν στην επιχείρησή σας!