Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Εστιατόριο & Κρατήσεις τραπεζιών: Τα υπέρ & τα κατά!

Κάντε τη ζωή σας ευκολότερη, αναπτύξτε τη δουλειά σας, εξυπηρετήστε καλύτερα τους πελάτες σας και δείτε το εστιατόριό σας να γεμίζει, με ένα σωστό σύστημα κρατήσεων. Έχουμε συγκεντρώσει ορισμένες χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε τα «αγκάθια».

 

Οι πελάτες
Κρατήστε όνομα, επώνυμο, τηλέφωνο και email του πελάτη που κάνει την κράτηση. Ζητήστε να ενημερωθείτε αν την κράτηση την κάνει κάποιος για κάποιον άλλον και δύο ημέρες πριν την κράτηση επικοινωνήστε τηλεφωνικά ή με email, έτσι ώστε να επιβεβαιώσετε ότι όλα βαίνουν καλώς. Έτσι θα φανείτε και ιδιαίτερα χρήσιμοι στους πελάτες σας, οι οποίοι τείνουν όχι τόσο να ξεχνούν -αυτό είναι σπάνιο- όσο να μπερδεύουν τις ημερομηνίες. Τέλος, κρατήστε τα στοιχεία και τα emails των πελατών σας για να επικοινωνήσετε μαζί τους στο μέλλον, με ενδεχόμενες προσφορές, αλλαγές μενού κ.λπ. 

Η ώρα
Κάντε τις κρατήσεις σε στρογγύλεμα της ώρας ή στο μισό τους, δηλαδή 21.00, 21.30, 22.00 κ.λπ. Αν πάτε σε άλλη λογική, το πιθανότερο είναι να δημιουργηθούν μπερδέματα. Επίσης είναι καλύτερα να μη δέχεστε κρατήσεις στο «περίπου». Η ακρίβεια του χρόνου θα σας βοηθήσει να οργανωθείτε καλύτερα. Τέλος, προσπαθήστε να μην βάζετε όλες τις κρατήσεις την ίδια ώρα, ακόμη και αν τα τραπέζια είναι διαθέσιμα. Το πιθανότερο είναι ότι η κουζίνα θα μπλοκάρει και θα δυσκολευτεί να εξυπηρετήσει άριστα όλες τις παραγγελίες. Έτσι, αν έχετε δέκα κρατήσεις μεταξύ 21.00 και 22.00, βάλτε κάποιες στις 21.00, κάποιες άλλες στις 21.30 και τις υπόλοιπες στις 22.00, ώστε η ροή των παραγγελιών προς την κουζίνα να είναι πιο ορθολογική.

Το τραπέζι
Ζητήστε να ενημερωθείτε για τον ακριβή αριθμό των ατόμων, ακόμη και αν αυτός είναι ενδεχόμενος. Οι περισσότεροι πελάτες κλείνουν τραπέζι για περισσότερα άτομα από αυτά που πρόκειται να έρθουν. Οπότε, αν διαπιστώσετε διφορούμενες ή ασαφείς πληροφορίες κατά την επικοινωνία, ζητήστε διευκρινίσεις. Επίσης, ενημερώστε τους για τις εναλλακτικές ή τη διαθεσιμότητα που έχετε στα τραπέζια (μέσα, έξω, κλπ.) ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις και δυσαρέσκεια από τη μεριά του πελάτη.

Τα έκτακτα
Θα υπάρξουν περιπτώσεις, όπου συχνοί πελάτες σας θα καλέσουν τελευταία στιγμή για να σας ζητήσουν τραπέζι. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάτι διαθέσιμο, θα πρέπει να τους εξηγήσετε ευγενικά και με σαφήνεια ότι δεν μπορείτε να τους εξυπηρετήσετε παρά το γεγονός ότι είναι καλοί σας πελάτες. Ακόμη κι αν δείξουν ενοχλημένοι, θα καταλάβουν ότι η αξιοπιστία είναι κάτι που δεν διαπραγματεύεστε. Για τις περιπτώσεις εορταστικών ημερών όπου παρατηρείται κοσμοσυρροή, μπορείτε να κρατήσετε ένα – δύο τραπέζια ελεύθερα, τα οποία θα δώσετε σε καλούς πελάτες της τελευταίας στιγμής.

Η τεχνολογία
Αξιοποιήστε την ψηφιακή τεχνολογία που έχετε στη διάθεσή σας. Το εστιατόριο θα πρέπει να διαθέτει site ή/και σελίδα στο Facebook μέσω των οποίων θα μπορούν οι πελάτες σας εύκολα να κάνουν κράτηση, είτε από τον υπολογιστή είτε από το κινητό είτε από το τάμπλετ τους. Μπορείτε επίσης να ενταχθείτε σε μία πλατφόρμα κράτησης τραπεζιών σε ελληνικά εστιατόρια, μέσω της οποίας, πέρα από τις κρατήσεις, θα αποκτήσετε και περισσότερη φήμη.

Καλές κρατήσεις!

 

Τμήμα Operations

Δειπνοσοφιστήριον Catering

dipnosofistirion-catering-logo.jpg