Εστιατόριο & Οικονομική κρίση! 5 πολύτιμες συμβουλές Marketing για την ενίσχυσή του εστιατορίου σας!
Σε περίοδο οικονομικής κρίσης οι καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί με τις δαπάνες τους. Για τον λόγο αυτό ξεκινούν να περιορίζουν τα έξοδα τους, κυρίως σε προϊόντα και υπηρεσίες «πολυτελείας», όπως η διασκέδαση, και γίνονται πιο επιλεκτικοί. Για να κεντρίσετε λοιπόν το ενδιαφέρον τους μπορείτε να ακολουθήσετε τις 5 παρακάτω συμβουλές marketing.
1. Αλλαγές στο μενού
Είναι σημαντικό να κρατάμε το ενδιαφέρον του πελάτη μας σε εγρήγορση. Κρατήστε τα βασικά πιάτα και τις σπεσιαλιτέ που αγαπάει ο κόσμος και εμπλουτίστε τον κατάλογό σας με εποχιακά πιάτα. Έτσι, παρουσιάζετε νέες γεύσεις και ταυτόχρονα δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε για τους πελάτες σας, αφού δεν αφήνετε απλά ένα στατικό μενού να «τρέχει» όλο τον χρόνο.
2. Αξιοποιήστε τις φωτογραφίες των πελατών σας
Το Instagram και το facebook είναι γεμάτο από φωτογραφίες εστιατορίων, πιάτων, χαρούμενων προσωπικών στιγμών. Όλοι βγάζουν πια φωτογραφίες, οπότε θα πρέπει να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να κοινοποιήσουν την παρουσία τους και να ανεβάσουν φωτογραφίες κάνοντας αναφορά στο εστιατόριό σας. Η καλύτερη διαφήμιση είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες σας.
3. Ερωτηματολόγιο ικανοποίησης
Μια εύκολη, γρήγορη και απλή έρευνα ικανοποίησης πελατών θα βοηθήσει σημαντικά την επιχείρησή σας. Δημιουργώντας 10 απλές ερωτήσεις θα μπορέσετε να αξιολογήσετε τι πρέπει να βελτιώσετε ή να αλλάξετε, ποια είναι τα δυνατά σας σημεία και σε τι θέση βρίσκεστε στις προτιμήσεις των πελατών σας. Το ερωτηματολόγιο αυτό μπορείτε είτε να το αποστέλλετε με email, ώστε να συγκεντρώνετε και τα στοιχεία των πελατών σας για μελλοντική χρήση, είτε απλά να τους προτρέπετε να το συμπληρώνουν στο τέλος του γεύματος τους.
4. Κουτιά Take Out
Σε πολλά εστιατόρια παρατηρείται ότι αν οι πελάτες δεν καταναλώσουν τη μερίδα τους ζητάνε να πάρουν το περίσσευμα μαζί τους, ειδικά όταν έχουν μαζί μικρά παιδιά. Ακόμα λοιπόν και αν δεν διαθέτετε υπηρεσία παράδοσης κατ’ οίκον, μπορείτε να δημιουργήσετε όμορφα ανακυκλώσιμα κουτιά με τα στοιχεία του εστιατορίου σας (όνομα-λογότυπο, διεύθυνση, τηλέφωνο, Social media, κλπ.). Προκαλέστε έτσι από μόνοι σας μια κινητή διαφήμιση για την επιχείρηση σας!
Τμήμα Marketing |