Fast Food-Πίτσα-Σουβλατζίδικο: Είστε η νόστιμη λύση σε ώρες ανάγκης! Το αξιοποιείτε σωστά;
Σεπτέμβρης και παρόλο που οι καλοκαιρινές διακοπές μοιάζουν πλέον πολύ μακρινές, ακόμα βρισκόμαστε στο στάδιο του συντονισμού του προγράμματος και των καθημερινών μας υποχρεώσεων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές οικογένειες να αναθέτουν το θέμα του φαγητού στα αγαπημένα τους delivery! Τα ταχυφαγεία τώρα γίνονται η νόστιμη λύση για το καθημερινό τραπέζι! Εσείς είστε σωστά προετοιμασμένοι για να αξιοποιήσετε τη high season του Σεπτεμβρίου για την επιχείρησή σας;
Διαβάστε μερικές προτάσεις που θα εκπλήξουν ευχάριστα τους πελάτες σας!
1. Κάντε προσφορές. Ο ανταγωνισμός στο χώρο του delivery είναι ιδιαίτερα αυξημένος, οπότε ένα εγγυημένο τρικ για να ξεχωρίσετε είναι η προσφορά δελεαστικών πακέτων. Το 1+1 δώρο είναι μια δημοφιλής προσφορά. Επίσης, ένα δωρεάν αναψυκτικό ή μια σαλάτα μαζί με τα γεύματα είναι πάντα καλοδεχούμενη. Για να έχει αποτέλεσμα όμως, προσπαθήστε να διαδώσετε τις προσφορές της εποχής με κάθε μέσο: φυλλάδια, αφίσες, αναφορά για αυτές στο site σας και στα social media. Όσο πιο πολύ κυκλοφορήσουν τα νέα, τόσο περισσότερες παραγγελίες θα έχετε!
2. Χαρίστε δώρα. Σίγουρα οι προσφορές σε είδος είναι πολύ πρακτικές, ωστόσο τα μικρά δώρα μέσα στα πακέτα κάνουν τελικά τη διαφορά. Ο λόγος; Προκαλούν μεγάλο ενθουσιασμό, συζητιούνται περισσότερο και στο τέλος μένουν ως σουβενίρ στο σπίτι – υπενθυμίζοντας διαχρονικά το logo και το τηλέφωνο της επιχείρησής σας! Χαρίστε λοιπόν στους πελάτες σας μικρές εκπλήξεις με τα γεύματα: αγχολυτικά μπαλάκια, μπρελόκ ή σχολικές κασετίνες!
3. Εμπλουτίστε το μενού σας. Στα πλαίσια της ανανέωσης του φθινοπώρου, είναι σκόπιμο να προσθέσετε νέα πιάτα στο μενού του καταστήματός σας. Μικρές παραλλαγές στα κλασικά σας πιάτα θα ενθουσιάσουν το κοινό. Διαφημίστε κατόπιν τα νέα σας είδη στα social media, μέσα από διαγωνισμούς και ενδιαφέροντα posts όπως: “Μαντέψτε ποιο θα είναι το νέο υλικό στο τάδε πιάτο”, κλπ. Προσκαλέστε επίσης το διαδικτυακό σας κοινό να κάνει like και share στις ειδήσεις που αφορούν το μενού σας, αφού έτσι τα νέα είδη θα διαδοθούν πολύ πιο εύκολα!
Διαμορφώστε στοχευμένα πιάτα. Τα γεύματα από ταχυφαγεία έχουν τη “στάμπα” της ανθυγιεινής διατροφής, γι΄ αυτό αποτελούν περιστασιακή λύση ανάγκης και όχι καθιερωμένη οικογενειακή συνήθεια. Ένα τρικ για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη ενός πιο απαιτητικού κοινού ενόψει της νέας σεζόν είναι να επικεντρωθείτε σε ιδιαίτερες ανάγκες ορισμένων καταναλωτικών ομάδων. Ορίστε λοιπόν σωστά τα target groups σας και ομαδοποιήστε αναλόγως το μενού. Μπορείτε σε αυτούς να προτείνετε γεύματα με λιγότερες θερμίδες, vegan πιάτα ή φαγητά που περιέχουν βιολογικά υλικά.