Γυμναστήριo: 3 tips για να συνεχίσετε την επιτυχημένη πορεία του καλοκαιριού!
Την άνοιξη και τους πρώτους μήνες του καλοκαιριού, όταν δηλαδή οι εξορμήσεις στις παραλίες βρίσκονται προ των πυλών, η προσέλευση στα γυμναστήρια αυξάνεται κατακόρυφα. Γιατί τότε είναι η εποχή που το κοινό ενδιαφέρεται περισσότερο από κάθε άλλη στιγμή του χρόνου για απώλεια κιλών και για γράμμωση.
1. Καθαριότητα και άνεση. Τα γυμναστήρια είναι κατεξοχήν χώροι συνδεδεμένοι με την υγιεινή, η οποία όμως το καλοκαίρι απειλείται... Η πολυκοσμία και η ζέστη ίσως δημιουργήσουν δυσάρεστη ατμόσφαιρα στο γυμναστήριο, η οποία δεν υπάρχει σε άλλες εποχές. Υπό αυτές τις συνθήκες ένας εποχιακός πελάτης του γυμναστηρίου θα σχηματίσει άδικα μια αρνητική εικόνα για την επιχείρησή σας. Επίσης, ο συνωστισμός στο γυμναστήριο θα δημιουργήσει ουρές στα όργανα, με αποτέλεσμα οι αθλούμενοι να μένουν δυσαρεστημένοι. Τι πρέπει να προσέξετε λοιπόν;
Tip #1: Δώστε πολύ μεγάλη και συνεχή σημασία στην καθαριότητα στις αίθουσες, στις τουαλέτες και στα αποδυτήρια. Αερίστε συστηματικά τους χώρους και δελεάστε τους με διάφορους τρόπους, ώστε να τηρούν τους βασικούς κανόνες. Για παράδειγμα, δωρίσετε τους μια πετσέτα με την εγγραφή τους ή προσφέρετε σε χαμηλή τιμή πετσέτες για όσους αμέλησαν να φέρουν τη δική τους. Για να αντιμετωπίσετε τον συνωστισμό στα όργανα, διευρύνετε το ωράριο λειτουργίας, ώστε να μειώσετε την πυκνότητα της προσέλευσης του κοινού στις ώρες αιχμής ή δημιουργήστε εκπτωτικά πακέτα για προσέλευση σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες που έχετε διαπιστώσει ότι έχετε τη λιγότερη κίνηση.
2. Προσωπική προσέγγιση και ποικιλία στις προτάσεις άθλησης. Το κοινό του καλοκαιριού δεν είναι τόσο «συνειδητοποιημένο» όσο εκείνο της χειμερινής σεζόν, καθώς πολλοί γράφονται καθαρά για ψυχολογικούς λόγους. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που δεν έχουν καλή σχέση με τη γυμναστική και τη βλέπουν σαν αγγαρεία. Αν λοιπόν αυτούς τους αφήσετε να προσπαθούν μόνοι χωρίς επίβλεψη και καθοδήγηση, τότε δύσκολα θα επιστρέψουν στο γυμναστήριό σας το φθινόπωρο – ή σε οποιοδήποτε άλλο γυμναστήριο!
Tip #2: Κατευθύνετε το προσωπικό σας, ώστε να πλησιάζει συστηματικά το νέο σας κοινό. Ο σκοπός είναι να τους παρέχετε κίνητρα για να πιστέψουν στην αναγκαιότητα της γυμναστικής και να αγαπήσουν πραγματικά το γυμναστήριο. Διατηρήστε επίσης, τώρα όλα σας τα χειμερινά τμήματα (πολεμικές τέχνες, πιλάτες, αερόβια, κλπ) και δώστε σε όσους «ψάχνονται» την ευκαιρία να εντοπίσουν στοιχεία που θα τους κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον στις υπηρεσίες του γυμναστηρίου σας!
3. Προσφορές και κληρώσεις. Στη συνείδηση του περισσότερου κόσμου το γυμναστήριο είναι απαραίτητο για το καλοκαίρι και προαιρετικό για τον χειμώνα! Για να μεγιστοποιήσετε την επιστροφή στις αίθουσες μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, δώστε κίνητρα στους πελάτες σας προσφέροντας τους οικονομικά πακέτα. Διαφημίστε με κάθε τρόπο νέες προσφορές σε συμφέρουσες τιμές που δελεάζουν!
Tip #3: Οργανώστε διαγωνισμούς και κληρώσεις που θα δίνουν για έπαθλο ώρες personal training ή ετήσια πακέτα και άλλα σχετικά δώρα. Εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τη δύναμη των social media για να γνωστοποιήσετε τέτοιους διαγωνισμούς και προσφορές στα μέλη σας, αλλά και στους φίλους τους.
Μπορεί ο Αύγουστος να είναι μια ήρεμη περίοδος για το γυμναστήριο, όμως μην ξεχνάτε ότι είναι πολλοί εκείνοι που θα παραμείνουν στην πόλη. Αν φερθείτε έξυπνα θα μπορέσετε να γίνετε η εναλλακτική πρόταση για να γεμίσουν τον ελεύθερο χρόνο τους.