Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Γυμναστήριο: Δώστε κίνητρα για επιστροφή και αυξήστε το τζίρο σας.

Η άνοιξη και το καλοκαίρι είναι σίγουρα η high season των γυμναστηρίων, αφού τότε είναι που το κοινό προσπαθεί να βελτιώσει την φόρμα του ενόψει διακοπών. Ωστόσο, η επιτυχία της καλοκαιρινής σεζόν μπορεί να συνεχιστεί για τα γυμναστήρια, καθώς το φθινόπωρο έχει κι αυτό τις δικές του ιδιαιτερότητες. Σε ποιους παράγοντες πρέπει να επενδύσει ένας επιχειρηματίας του κλάδου, ώστε να συγκεντρώσει περισσότερους ασκούμενους στις αίθουσες του γυμναστηρίου του αυτό το μήνα; Αναλογιστείτε αρχικά τα  εξής:

 

Τι αντιπροσωπεύει ο Σεπτέμβριος; Ο πρώτος μήνας του φθινοπώρου σηματοδοτεί το τέλος μιας φάσης και την έναρξη μιας καινούργιας. Όπως συμβαίνει και μετά την Πρωτοχρονιά, έτσι και τώρα, ο μέσος ενήλικας ανανεώνει τους στόχους του για το μέλλον. Μάλιστα, συνήθως πραγματοποιεί αυθόρμητα ενθουσιώδη πρώτα βήματα προς την κατεύθυνση αυτή. Ένας από τους πιο συνηθισμένους στόχους αφορά την γυμναστική, με σκοπό την βελτίωση της φυσικής κατάστασης και την ενίσχυση της υγείας.

Τι αναζητά το κοινό του φθινοπώρου; Αμέσως μετά τη λήξη του θέρους και την επιστροφή στη ρουτίνα, συχνά η συλλογική διάθεση πέφτει. Τα αντανακλαστικά του κοινού ενεργοποιούνται τότε αναζητώντας διεξόδους σε νέες δραστηριότητες ενόψει του χειμώνα. Οι συνδρομητές του γυμναστηρίου είναι τώρα διατεθειμένοι να πειραματιστούν με νέες προτάσεις για γυμναστική και δραστηριότητες άσκησης, καθώς επιθυμούν να εντοπίσουν τι πραγματικά τους αρέσει για φέτος.

Το στέκι της παρέας. Η άνοιξη και το καλοκαίρι είναι εποχές όπου οι ρυθμοί τρέχουν και οι παραστάσεις εναλλάσσονται καθημερινά. Αντίθετα, οι φθινοπωρινοί μήνες χαρακτηρίζονται από σταθερότητα και ρουτίνα. Τώρα το κοινό επιστρέφει στους φίλους και την οικογένεια. Ένα καθημερινό στέκι είναι το πλαίσιο που θα φιλοξενήσει την καθημερινότητα για τους επόμενους μήνες. Τα γυμναστήρια είναι πολύ δημοφιλή ως στέκια, καθώς εξασφαλίζουν το “αντάμωμα” με άτομα που έχουν κοινά ενδιαφέροντα, ενώ παράλληλα θεωρούνται πολύ πιο οικονομικά από τους χώρους εστίασης.

 

Λίγες συμβουλές επιτυχίας για να αυξήσετε την κίνηση τον Σεπτέμβριο με βάση τα παραπάνω:

Προσφορές. Τον Σεπτέμβριο γίνονται οι περισσότερες ετήσιες συνδρομές στα γυμναστήρια από κάθε άλλη στιγμή του έτους. Αξιοποιήστε λοιπόν το κλίμα που επικρατεί και προσφέρετε πολύμηνα πακέτα σε ανταγωνιστικές τιμές.

 - Ανανεώστε τα προγράμματά σας. Εκτός από τα επιτυχημένα προγράμματα της περσινής σεζόν, φέτος συστήστε στους πελάτες σας και νέες δραστηριότητες στους χώρους σας. Οι χοροί, οι πολεμικές τέχνες και οι παραλλαγές της yoga θα ενθουσιάσουν το κοινό του γυμναστηρίου, ενώ θα ανανεώσουν παράλληλα και τη διάθεση του προσωπικού σας.

Διευρύνετε το ωράριο. Σε αντίθεση με τον άπλετο ελεύθερο χρόνο και τη μεγάλη μέρα του καλοκαιριού, το φθινόπωρο συνοδεύεται από πολλές υποχρεώσεις και αυστηρά προγράμματα. Ένα γυμναστήριο που παραμένει ανοιχτό περισσότερες ώρες είναι πολύ βολικό για το κοινό. Το ευέλικτο ωράριο λοιπόν, σίγουρα θα αποτελέσει κίνητρο για να γίνει το γυμναστήριό σας η πρώτη επιλογή της περιοχής σας.