Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Ιχθυοπωλείο: Tips για αυξημένη πελατεία, τη Σαρακοστή!

Η Καθαρά Δευτέρα σηματοδοτεί την έναρξη της Σαρακοστής και δεν είναι λίγοι εκείνοι που κρατούν την παράδοση και νηστεύουν και αν όχι για 40 ημέρες σίγουρα κάποιες μέρες, αποφεύγουν τα κρεατικά και στρέφονται περισσότερο στα (επιτρεπόμενα) ψάρια και τα θαλασσινά. 

 

Η περίοδος αυτή λοιπόν, είναι μια καλή ευκαιρία, να αναδείξετε την επιχείρησή σας και να προσελκύσετε όλο και περισσότερους πελάτες. Παρακάτω σας δίνουμε 4 χρήσιμες λύσεις για να το επιτύχετε.

  1. Καθαριότητα και τάξη.
    Η καθαριότητα είναι το Νο1 ζητούμενο σε κάθε επιχείρηση πόσο μάλλον σε καταστήματα με είδη διατροφής. Φροντίστε λοιπόν να τηρείτε κατά γράμμα τις υγειονομικές οδηγίες του ΕΦΕΤ και να διατηρείτε το κατάστημά σας καθαρό όπως προβλέπεται. Βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό σας ακολουθεί τους κανόνες υγιεινής τόσο σε σχέση με το εμπόρευμα και το κατάστημα σας, όσο και τους προσωπικούς κανόνες υγιεινής (στολές, σκούφους, καλύμματα παπουτσιών κτλ.)

  2. Φροντίστε το εμπόρευμα σας.
    Την τιμητική τους έχουν τα ψάρια και τα θαλασσινά που επιτρέπονται κατά την περίοδο της νηστείας. Τέτοια είναι τα μαλάκια (χταπόδι, καλαμάρι, σουπιές), τα οστρακοειδή (κυδώνια, μύδια, γυαλιστερές) και τα οστρακόδερμα (γαρίδες, καραβίδες, αστακός). Φροντίστε για την φρεσκάδα του εμπορεύματός σας, την σωστή διατήρησή του, στους πάγκους σας.

  3. Ενημερωμένο & εξυπηρετικό προσωπικό.
    Το προσωπικό σας είναι καλό να γνωρίζει για το αντικείμενο και έτσι να μπορεί να συμβουλεύσει τους πελάτες για τα κατάλληλα ψάρια, που θα τους χρειαστούν ανάλογα με τη συνταγή που θέλουν να δημιουργήσουν. Ή να γνωρίζουν για το ποια ψάρια ενδείκνυνται για τους διάφορους τρόπους μαγειρέματος πχ ψητά, βραστά, τηγανιτά.

  4. Δώστε ιδέες για Σαρακοστιανές συνταγές.
    Επειδή, κατά την περίοδο της Σαρακοστής οι επιλογές στο εβδομαδιαίο διατροφικό πλάνο περιορίζονται θα ήταν πολύ χρήσιμο για τους πελάτες σας και θετικό για εσάς να τους δίνετε έξυπνες ιδέες για νηστίσιμες συνταγές. Αυτό, μπορείτε να το κάνετε τοποθετώντας καρτελάκια με τίτλους συνταγών δίπλα στο ανάλογο ψάρι, έτσι θα προωθείτε και ψάρια που δεν είναι τόσο δημοφιλή και από την άλλη θα τους δίνετε ιδέες που δεν είχαν σκεφτεί βγάζοντάς τους από τη δύσκολη θέση, της καθημερινής επιλογής.

Παραδείγματα συνταγών που μπορείτε να αναγράψετε είναι:

  • Μύδια σε σάλτσα ντομάτας & ζυμαρικά
  • Γαρίδες ουζάτες με πιπεριές, κάπαρη & ζυμαρικά
  • Γαριδομακαρονάδα
  • Σουπιές σπανάκι
  • Καλαμάρι με ούζο και ταλιατέλες

Σίγουρα βήματα για αυξημένες πωλήσεις και ευχαριστημένους πελάτες. Ακολουθήστε τα!