Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Καθαρά Δευτέρα! Τips για σίγουρη επιτυχία στην επιχείρησή σας!

Την Καθαρά Δευτέρα οι ταβέρνες είναι στην κορυφή των επιλογών μας γιατί, καθώς είναι και η πρώτη μέρα της Σαρακοστής, που κάποιοι νηστεύουν αυστηρά, ξέρουμε ότι εκεί μπορούμε να βρούμε μία μεγάλη ποικιλία από νηστίσιμα πιάτα!
Δείτε παρακάτω κάποια πράγματα που πρέπει να προβλέψετε από πριν ώστε να κυλήσει ομαλά η κίνηση στο εστιατόριό σας σε μία μέρα με ιδιαίτερα αυξημένη ζήτηση.

 

Οι προμήθειες

Αρχικά, πρέπει να κάνετε έναν προϋπολογισμό για τις ποσότητες που θα χρειαστείτε για το σύνολο των πιάτων του καταλόγου. Κάντε μία ανασκόπηση της περσινής χρονιάς για το τι είχατε προμηθευτεί αντίστοιχα αλλά και το τι είχε κινηθεί περισσότερο, καθώς και υλικά στα οποία προέκυψαν ελλείψεις ή άλλα που ‘έμειναν.’ Αυτό μπορεί να είναι ένας καλός οδηγός για να πάρετε κάποιες εύστοχες αποφάσεις για τη φετινή χρονιά.

Σκεφτείτε να συμπεριλάβετε στον κατάλογο και κάποιες πιο ιδιαίτερες προτάσεις που να ξεφεύγουν από τις γνωστές παραδοσιακές συνταγές και επικοινωνήστε το στους πελάτες σας εγκαίρως για να προσελκύσετε κόσμο. Αυτά μπορεί να είναι πιάτα με τοπικά ντελικατέσεν ή πρωτότυποι τρόποι μαγειρέματος ή συνδυασμού υλικών. Είναι μία ευκαιρία να διαφημίσετε την επιχείρησή σας όχι μόνο για τη συγκεκριμένη μέρα αλλά και γενικότερα.

Το προσωπικό

Το προσωπικό σας πρέπει να είναι σύσσωμο και ετοιμοπόλεμο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας. Κάντε μία μικρή εσωτερική συνάντηση από πριν για να μοιραστείτε τις σκέψεις σας και να ακούσετε ιδέες για την καλύτερη προετοιμασία όλων. Η συμμετοχή των ανθρώπων σας στην οργάνωση μίας επιτυχημένης μέρας με μεγάλη ζήτηση θα τους κάνει πιο συνεργάσιμους όταν έρθουν τα δύσκολα.

Η προετοιμασία του χώρου

Επειδή ο Μάρτιος είναι άστατος μήνας από πλευράς καιρού, συμβουλευτείτε από νωρίς τους μετεωρολόγους για να ξέρετε πώς πρέπει να διαμορφώσετε τον χώρο σας. Αν κάνει κρύο, πρέπει να είναι προστατευμένος από τον καιρό και ζεστός, αν προβλέπεται ζέστη και ήλιος, μπορείτε να βάλετε και κάποια τραπεζοκαθίσματα έξω με μικρό ρίσκο.

Εννοείται πως θα πρέπει να προετοιμάσετε από πριν ό,τι μπορείτε, ώστε να μην χρειαστεί να ασχοληθείτε με τις ανάλογες εργασίες παρουσία του κόσμου. Σκεφτείτε όλα αυτά που μπορούν να γίνουν στον χώρο πριν την προσέλευση του κόσμου και δώστε τις ανάλογες οδηγίες στο προσωπικό. 

Μερικές ιδέες

Τα νηστίσιμα πιάτα θα πρέπει να κυριαρχούν στον κατάλογο. Για να κατευθύνετε τις παραγγελίες όσο το δυνατόν περισσότερο σε πιο προσοδοφόρα για εσάς πιάτα, ετοιμάστε μία λίστα με πιάτα ημέρας που να έχει διάφορες νηστίσιμες προτάσεις για παράδειγμα με θαλασσινά όπως το χταπόδι, τα καλαμαράκια, τα όστρακα κ.ά. Ακόμα και τα ορεκτικά αλλά και οι σαλάτες μπορούν να έχουν θαλασσινό ‘αέρα’ και να δελεάζουν τους πελάτες με ασυνήθιστες προτάσεις που θα θέλουν οπωσδήποτε να δοκιμάσουν.

Μην παραλείψετε να συμπεριλάβετε στον κατάλογο κάποια πιάτα που να μην έχουν καθόλου λάδι γιατί μπορεί να ζητηθούν.

Για να ενισχύσετε τις παραγγελίες σε ποτά και κρασιά, μπορείτε πάνω στα τραπέζια να βάλετε φιάλες με ούζοτσίπουρο και λευκά κρασιά ως διακόσμηση για να προδιαθέσετε τους πελάτες να τα παραγγείλουν. Τοποθετήστε τα λευκά σε wine coolers για εντυπωσιασμό αλλά και για να διατηρηθούν παγωμένα, και παρατηρήστε τα αποτελέσματα!