Κέντρα διασκέδασης: 3 tips για πραγματική διασκέδαση στο κατάστημά σας!
Είτε πρόκειται για ένα νέο ή για ένα καλά εδραιωμένο κέντρο διασκέδασης, ως σωστός επαγγελματίας, θέλετε να προσφέρετε πάντα υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και να βελτιώνετε συνεχώς τις πρακτικές σας, ώστε να αυξάνεται ολοένα η φήμη σας και συνεπώς, η πελατεία σας.
Δείτε παρακάτω τρία tips που μπορείτε να ακολουθήσετε, για να είστε πάντα hot spot για πραγματική διασκέδαση:
1. Ένα σημείο-κλειδί για την επιτυχία του κατάστηματός σας, είναι το προσωπικό. Σε ένα κέντρο διασκέδασης, η συμπεριφορά του προσωπικού έχει ιδιαίτερο βάρος γιατί από αυτή κρίνεται το πόσο καλά θα εξυπηρετηθούν οι πελάτες σας, αλλά και το πόσο θα καταναλώσουν! Εξασφαλίστε με όποιο τρόπο μπορείτε ότι οι υπάλληλοί σας είναι ευχαριστημένοι από τη δουλειά τους, γιατί θα σας το ανταποδώσουν πολλαπλά. Βάλτε ξεκάθαρους κανόνες για το μοίρασμα των φιλοδωρημάτων, προσφέρετέ τους σνακς ή φαγητό κάποια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας, συμβουλευτείτε τους για ιδέες βελτιστοποίησης των διαδικασιών και νέες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε, κ.ά. Αν το προσωπικό σας είναι ευχαριστημένο, η καλή του διάθεση θα περνάει και στους πελάτες σας.
2. Υπόθεση πάρκινγκ. Αν βρίσκεστε σε κάποια περιοχή που είναι δύσκολο το παρκάρισμα, έχετε να αντιμετωπίσετε μία επιπλέον πρόκληση: την εύκολη πρόσβαση του κόσμου στο μαγαζί σας. Στα αστικά κέντρα και τις δημοφιλείς τουριστικές περιοχές, το πάρκινγκ μπορεί ακόμα και να μας χαλάσει τη διάθεση αν δυσκολευτούμε να βρούμε θέση. Για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να σάς επισκεφτούν, σκεφτείτε τι μπορείτε να κάνετε ώστε να τους κατευθύνετε αναλόγως. Μπορεί να αξίζει να βάλετε υπηρεσία valet που θα παρκάρει τα αυτοκίνητα των πελατών σας, παραλαμβάνοντάς τα από την είσοδο του μαγαζιού σας. Μπορεί επίσης, αν υπάρχει κάποιο υπαίθριο ή υπόγειο γκαράζ στην περιοχή σας, να έχει νόημα να συνάψετε μία ειδική συμφωνία, ώστε να προσφέρετε στους πελάτες σας προνομιακές τιμές, για να παρκάρουν εκεί. Τέλος, μπορεί να υπάρχει κάποιος χώρος στη γύρω περιοχή που να μπορεί να διαμορφωθεί σε ιδιωτικό πάρκινγκ για το κατάστημά σας, αν τα οικονομικά σας το επιτρέπουν. Κάντε μία έρευνα και ίσως διαπιστώσετε ότι έχει νόημα η επένδυση.
3. Επειδή οι ώρες λειτουργίας σας είναι τις απογευματινές και βραδινές συνήθως, είναι θεμιτό να εξασφαλίσετε ότι δεν ενοχλείτε τον περίγυρο του καταστήματός σας με μουσική σε πολύ υψηλή ένταση ή άλλου είδους θόρυβο προερχόμενο από το μαγαζί σας. Ελέγξτε αν τηρείτε τους σχετικούς κανόνες που προβλέπει ο νόμος, ώστε να είστε ασφαλείς ότι δεν θα λάβετε παράπονα ή καταγγελίες που θα σάς ταλαιπωρήσουν. Επίσης, ενημερωθείτε για τις τελευταίες οδηγίες σε σχέση με τη διασφάλιση ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών που αφορούν το είδος της επαγγελματικής σας δραστηριότητας, και λάβετε τις αντίστοιχες πιστοποιήσεις που θα σας βοηθήσουν να λειτουργείτε με τα υψηλότερα στάνταρντ της αγοράς.
Αντιμετωπίστε εγκαίρως τις ειδικές προκλήσεις της δουλειάς σας και προετοιμαστείτε για ένα επιτυχημένο καλοκαίρι για το κατάστημά σας, με αυξημένη προσέλευση και κυρίως, με ενισχυμένες πωλήσεις!