Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Μη παραλιακές επιχειρήσεις: Tips για να μη χάσετε την πελατεία σας!

Και τί πειράζει που δεν είστε πάνω στη θάλασσα; Δεν είναι λίγες οι φορές που οι περαστικοί θα προτιμήσουν ένα μαγαζί που είναι εκτός των συνηθισμένων επιλογών για άλλους λόγους πέρα από τους προφανείς. Μάλιστα, συχνά τα μαγαζιά που έχουν προνομιακή θέση αντιμετωπίζονται με δυσπιστία, γιατί μπορεί να θεωρηθούν τουριστικά, άρα προς αποφυγή, ή ακριβά και με χειρότερη σχέση ποιότητας - τιμής από τα υπόλοιπα.

 

Εκμεταλλευτείτε λοιπόν αυτό το γεγονός προς όφελός σας, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ώστε το δικό σας μαγαζί να υπερέχει σε όλα τα σημεία που δεν σχετίζονται με την τοποθεσία. Τώρα που το καλοκαίρι οδηγεί τους πελάτες στα παραλιακά μαγαζιά, φροντίστε να διατηρήσετε και να αυξήσετε την κίνησή σας με ορισμένες έξυπνες κινήσεις:

1. Αυτό που κατά κύριο λόγο ωθεί τους πελάτες να προτιμούν ένα συγκεκριμένο κατάστημα για την έξοδό τους, είναι η ποιότητα των προϊόντων του. Αν λοιπόν έχετε κατάστημα εστίασης, φροντίστε το φαγητό να είναι πάντα νόστιμο, σωστά σερβιρισμένο και στις σωστές τιμές, ώστε κάθε ένας πελάτης που θα εξυπηρετήσετε να μένει ευχαριστημένος. Αν το κατάστημά σας λειτουργεί και ως καφέ ή μπαρ, αναβαθμίστε την ποιότητα των ροφημάτων σας ή των ποτών, αυξήστε την ποικιλία ώστε οι πελάτες σας να έχουν επιλογές, και ενισχύστε τα συνοδευτικά πρωτοτυπώντας με διαφορετικές προτάσεις που συχνά λειτουργούν σαν πόλος έλξης για ένα μαγαζί. Για παράδειγμα, με τον καφέ μπορείτε να προσφέρετε ένα κομμάτι κέικ ή ένα-δύο μίνι κρουασάν ή ένα μπισκότο. Με το ποτό μπορείτε να πρωτοτυπήσετε προσφέροντας καναπεδάκια, μίνι ποικιλίες αλλαντικών και άλλα ανάλογα σνακ που θα ξεχωρίσουν το δικό σας μαγαζί από τα άλλα.

2. Ένας άλλος λόγος που κάποιο μαγαζί βρίσκεται συνήθως στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών, είναι η ξεχωριστή ατμόσφαιρα. Η διακόσμηση, η επίπλωση, η μουσική, ο φωτισμός και οι ήχοι που επικρατούν έξω και μέσα στο κατάστημα συνθέτουν ένα σκηνικό που αποτελεί λόγο για να βγούμε έξω από το σπίτι. Δείτε λοιπόν πώς μπορείτε να κινηθείτε κάνοντας κάποιες εύστοχες παρεμβάσεις, ώστε να φέρετε έναν καλοκαιρινό αέρα στο κατάστημά σας που θα προδιαθέτει τους πελάτες να σας προτιμήσουν. Μπορείτε για παράδειγμα να βάλετε βάζα με λουλούδια στα τραπέζια σας, να αλλάξετε τα μαξιλάρια στις καρέκλες ή στους καναπέδες σας επιλέγοντας ζωηρά, έντονα χρώματα, κ.ά. Αντίστοιχα, μπορείτε να βάλετε και μουσική με τραγούδια καλοκαιρινά και  μελωδίες που ανεβάζουν τη διάθεση.

3. Διοργανώστε ειδικές εκδηλώσεις που θα φέρουν κόσμο στο μαγαζί σας, όπως happy hours με προνομιακές τιμές στα προϊόντα σας για συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, γευσιγνωσίες κρασιού ή εδεσμάτων, αθλητικές βραδιές, προσφορές έτοιμων μενού και πολλά άλλα, ανάλογα με τον τύπο του καταστήματός σας.

Να είστε σίγουροι ότι αν καταφέρετε να προσελκύσετε πελατεία στο κατάστημά σας, κερδίζοντας στα σημεία, αυτά θα συζητηθούν, και από στόμα σε στόμα οι πελάτες σας θα σας φέρουν και άλλους πελάτες. Μπορεί να μην είστε δίπλα στη θάλασσα, αλλά με κάποιες έξυπνες κινήσεις είναι σίγουρο ότι θα έχετε ένα πολύ δυνατό καλοκαίρι!