Οι 4 top τάσεις στον κόσμο της πίτσας! Τις γνωρίζετε;
Πίτσα, μία από τις πιο αγαπημένες γεύσεις μικρών και μεγάλων! Μαζί με το σουβλάκι και το συνεχώς ανερχόμενο burger, αποτελούν την διάσημη τριπλέτα των επιλογών «γρήγορου» φαγητού. Μαργαρίτα, σπέσιαλ, με λεπτή ή πιο αφράτη ζύμη, με λαχανικά ή ακόμη και φρούτα, συγκεντρώνει σταθερά τις προτιμήσεις του κοινού.
Παρακάτω ακολουθούν οι 4 πιο δημοφιλείς τάσεις στο χώρο της πίτσας για τη χρονιά που διανύουμε. Δείτε και ενημερωθείτε για να κρατήσετε την επιχείρησή σας σε εγρήγορση!
1. Δημιουργικότητα & φαντασία
Πρώτα χορταίνει το μάτι και μετά το στομάχι, λέει ο σοφός λαός κι αν κρίνουμε από τις τάσεις τα λέει σωστά! Στα πιο διάσημα pizza trends ανήκουν η πίτσα χωνάκι και η πίτσα σε βάφλα, που εντυπωσιάζουν με την εμφάνισή τους, ενώ παράλληλα ικανοποιούν τη γεύση. Εμφανίστηκαν τον τελευταίο χρόνο και τραβούν τα βλέμματα των καταναλωτών ολοένα και περισσότερο. Η πίτσα χωνάκι θυμίζει το αγαπημένο σε όλους παγωτό, ωστόσο αντί για δροσιά και απόλαυση, ο καταναλωτής γεύεται τυρί λιωμένο και όλα τα υλικά της πίτσας της επιλογής του! Από την άλλη, η βάφλα είναι ένας έξυπνος τρόπος να συνδυάσει κανείς παραπάνω από μία γεύσεις πίτσας, αφού υπάρχουν τέσσερις μικρές πίτσες σε μία!
2. Οι millennials «δείχνουν το δρόμο» για υλικά και ζύμη
Οι millennials είναι όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1980 και 2000 και αποτελούν το κοινό που σύμφωνα με έρευνες επηρεάζει τις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις. Στον τομέα της πίτσας επιλέγουν τη λεπτή ζύμη έναντι της πιο αφράτης και όσον αφορά στα υλικά προτιμούν όσον το δυνατόν περισσότερο ακατέργαστα και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Συγκεκριμένα, προτιμάται η πίτσα με light υλικά όπως γαλοπούλα, λαχανικά, μανιτάρια και ζύμη με αλεύρι ολικής άλεσης για όσους προσέχουν τη διατροφή τους. Από την άλλη, δημοφιλείς είναι η πίτσα σε ατομικό μέγεθος για το lunch break στη δουλειά, αλλά και εκείνη που συνδυάζει υλικά πρωινού γεύματος, δηλαδή σε αλμυρό και γλυκό για το διάσημο πλέον brunch του Σαββατοκύριακου.
3. Η δύναμη της τεχνολογίας φέρνει αποτελέσματα
Τα στοιχεία δείχνουν ότι η τηλεφωνική παραγγελία πίτσας σιγά σιγά περνάει στο παρελθόν και δίνει τη σκυτάλη στο διαδίκτυο! Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη statista -μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στατιστικών μελετών που αφορούν στο διαδίκτυο- η online παραγγελία πίτσας θα εκτοξευθεί μέσα στο 2017. Μάλιστα τον προηγούμενο χρόνο σημείωσε άνοδο κατά 18%! Εσείς έχετε προνοήσει για αυτή την παροχή στους πελάτες σας;
4. Η επιβράβευση αυξάνει τη σταθερή πελατεία
Η επιβράβευση των πιστών πελατών είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για να μείνουν οι πελάτες ευχαριστημένοι και να επιστρέφουν ξανά και ξανά. Ελέγξτε το σύστημα παραγγελιών σας και ανταμείψτε τους τακτικούς πελάτες σας με δώρα έκπληξη!
Προσαρμόστε λοιπόν την επιχείρησή σας στις τάσεις της εποχής και δώστε της τον αέρα εξέλιξης που θα τη βοηθήσει να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο!
Πηγές:
http://www.pmq.com/December-2016/Pizza-Power-2017-A-State-of-the-Industry-Report/
https://pos.toasttab.com/blog/2017-pizza-trends-square-pizza-fast-casual-thin-crust-more
https://www.redbulletin.com/int/en/lifestyle/the-latest-crazy-pizza-trends