Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Οι νόστιμες στάσεις της βραδιάς και 3 λάθη που πρέπει να αποφεύγετε!

Μια καντίνα δεν υστερεί σε τίποτα από μια οποιαδήποτε επιχείρηση και δη ένα εστιατόριο. Πολύ περισσότερο από τη στιγμή που καλύπτει συγκεκριμένη ανάγκη, όπως την προσφορά φαγητού σε μια συγκεκριμένη περιοχή ή σε μεταμεσονύχτιες ώρες. Δεν είναι μια ευκαιριακή απασχόληση και για αυτό πρέπει να αντιμετωπίζετε με την ανάλογη σοβαρότητα από κάθε επιχειρηματία καντίνας. Ιδού, λοιπόν, τρία βασικά λάθη που συμβαίνουν συχνά σε αυτές τις επιχειρήσεις.

 

1. Πολλές ή πολύ λίγες επιλογές στο μενού
Ο κατάλογος μιας καντίνας πρέπει να περιέχει ακριβώς τόσα όσα περιμένει ο καταναλωτής να βρει. Ούτε πολλά, ούτε λίγα. Δεν μπορούμε να δίνουμε όλες τις δυνατές επιλογές από σουβλάκι, κρέπα, σάντουιτς και χοτ ντογκ συγχρόνως. Πρέπει να έχουμε συγκεκριμένο πλάνο και να τελειοποιήσουμε τη βασική μας παροχή. Για παράδειγμα, αν είμαστε σε κάποιο σημείο χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, θα πρέπει να προσελκύσουμε κόσμο προσφέροντας καλές βασικές επιλογές, όπως καλαμάκια ή σουβλάκια, και χοτ ντογκ. Αν πούμε ότι εξειδικευόμαστε στο χοτ ντόγκ, σε κάποιο κεντρικό σημείο, γιατί δίπλα υπάρχει ένα σουβλατζίδικο, πρέπει να προσφέρουμε μια μεγάλη ποικιλία σε αυτό το είδος ώστε να χτιστεί ένα brand. Πολλές είναι οι καντίνες που προσφέρουν συγκεκριμένη κουζίνα, π.χ. μεξικάνικη ή ανατολίτικη, και έχουν όνομα αντίστοιχο εστιατορίου.

2. Έλλειψη οικονομικού προγραμματισμού
Η οργάνωση της λειτουργίας μιας καντίνας είναι σχετικά εύκολη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να αποφύγουμε τον προϋπολογισμό και την αυστηρή τήρηση εσόδων-εξόδων. Μία καντίνα έχει διάφορα έξοδα και κάποια που δεν έχουν άλλα εστιατόρια, όπως συντήρησης εξοπλισμού, καυσίμων, προμηθευτών, λειτουργικά, εργατικά, ασφαλιστικά κ.α. Όλα πρέπει να υπολογιστούν με προσοχή, όπως επίσης και οι εποχιακές διακυμάνσεις που δεν πρέπει κανείς να παραβλέψει για να μη βρεθεί προ απροόπτου. Ένας καλός οικονομικός προγραμματισμός βοηθάει τον επιχειρηματία να εντοπίσει τα αδύνατά του σημεία και να βελτιστοποιήσει το προϊόν του.

3. Ελλιπής προβολή της επιχείρησης
Η καντίνα ή κρεπερί είναι και αυτή μια επιχείρηση με τακτικούς πελάτες. Αυτό σημαίνει ωραία εταιρική ταυτότητα, ενεργή παρουσία στα social media, προγράμματα επιβράβευσης για τους καταναλωτές και πολλά άλλα. Μην ξεχνάτε ότι οι σημερινοί πελάτες, που είναι κυρίως μικροί σε ηλικία, μπορεί να σας ψάξουν στο Google, να θέλουν να κάνουν check-in, να βάλουν tags, να πάρουν φωτογραφίες και να τις ανεβάσουν. Στο ίντερνετ θα σας ψάξουν από το κινητό τους, άρα, θα πρέπει απαραιτήτως να μπορούν να σας βρουν και εκεί.

 

Αποφύγετε αυτά τα 3 βασικά λάθη, ακολουθώντας τους έξυπνους τρόπους που θα αυξήσουν την πελατεία σας και θα σας μετατρέψουν σε τακτική νόστιμη στάση!