Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Όσα πρέπει να αποφύγετε για να γίνει το ξενοδοχείο σας Νο1 επιλογή!

Ο Αύγουστος είναι η πιο περιζήτητη περίοδος  του χρόνου για διακοπές στην Ελλάδα. Τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια είναι ασφυκτικά γεμάτα τώρα. Μια πραγματική πρόκληση για κάθε επιχειρηματία του τουρισμού... Τα καλά νέα είναι ότι αυτός ο απαιτητικός μήνας αποτελεί μια θαυμάσια ευκαιρία για το κατάλυμά σας. Οι υπηρεσίες υψηλής ποιότητας θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε και θα αποτελέσουν πόλο έλξης για ακόμη περισσότερους πελάτες τα επόμενα χρόνια. Οι έντονοι ρυθμοί εργασίας τον Αύγουστο ενδέχεται όμως να επιφυλάσσουν και παγίδες για την επιχείρησή σας.

 

Διαβάστε μερικά λάθη που δεν πρέπει να γίνουν, ώστε να κατακτήσετε φέτος την κορυφή του ανταγωνισμού στον κλάδο σας!

Ποιότητα φαγητού. Τον Αύγουστο υπάρχει περίπτωση να σερβίρετε άθελά σας μέτριο φαγητό. Ο λόγος; Ο ανεπαρκής αριθμός προσωπικού στην κουζίνα σας, αλλά και οι παραγγελίες τροφίμων την τελευταία στιγμή από αναξιόπιστους προμηθευτές. Για να μην κάνετε και εσείς αυτό το λάθος, δώστε μεγάλη σημασία στον χώρο της κουζίνας, προσλαμβάνοντας εγκαίρως βοηθητικό προσωπικό για τους μάγειρες.

Πάρκινγκ για όλους. Οι θέσεις στάθμευσης είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ενός ξενοδοχείου, ειδικά σε high season. Τώρα όμως, όλες οι ελεύθερες θέσεις στη γειτονιά καταλαμβάνονται σε χρόνο ρεκόρ. Αν έχετε στη διάθεσή σας ιδιωτικό χώρο στάθμευσης, επιβεβαιώστε ότι οι θέσεις είναι επαρκείς για όλους τους ενοίκους. Στην περίπτωση που δεν καλύπτουν τις ανάγκες σας, μην αφήσετε τους πελάτες σας χωρίς θέσεις στάθμευσης. Νοικιάστε για το σκοπό αυτό κάποιο οικόπεδο κοντά στο ξενοδοχείο σας για λίγες μέρες.

Μέριμνα για τα ΑΜΕΑ. Δείξτε έμπρακτα τον σεβασμό σας στους πελάτες σας με ειδικές ανάγκες, τηρώντας όλες τις διατάξεις της νομοθεσίας που αφορούν την ασφάλεια και την άνεσή τους στα ξενοδοχεία. Προμηθευτείτε κατάλληλο εξοπλισμό και διαμορφώστε σωστά τους χώρους υποδοχής.

Προσοχή με τα πάρτυ. Αν διαθέτετε έναν ευχάριστο υπαίθριο χώρο με πλούσια βλάστηση, θέα στη θάλασσα και πισίνα, τότε είναι λογικό να εκμεταλλεύεστε την αυλή σας σερβίροντας δροσιστικά κοκτέιλς τα βράδια. Οι τουρίστες αγαπούν την νυχτερινή διασκέδαση, όμως επίσης αναζητούν και την ξεκούραση στις ώρες κοινής ησυχίας. Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν; Να πείτε ναι στα πάρτυ, με την προϋπόθεση όμως ότι θα τελειώνουν σχετικά νωρίς, ειδικά όταν έχετε ενοίκους σας οικογένειες με μικρά παιδιά.   

Η ορθή λειτουργία του κλιματισμούΤον Αύγουστο η ζέστη χτυπάει κόκκινο. Τα κλιματιστικά φυσικά αποτελούν απαραίτητο στοιχείο κάθε δωματίου ενός ξενοδοχείου που σέβεται τον εαυτό του. Αν δεν το κάνατε στην αρχή της σεζόν, ελέγξτε τώρα ότι όλα τα κλιματιστικά του ξενοδοχείου σας λειτουργούν περίφημα. Ελέγξτε και εκείνα που βρίσκονται στα δωμάτια που συνήθως έχετε κλειστά εκτός high season, τα οποία σκοπεύετε να νοικιάσετε αυτές τις μέρες για πρώτη φορά.

Το «αταίριαστο» προσωπικό. Αν προσλάβετε αυτές τις μέρες έκτακτο προσωπικό, φροντίστε να το εντάξετε άμεσα στο κλίμα του ξενοδοχείου. Σίγουρα δεν υπάρχει πολύς χρόνος, όμως αν δεν εκπαιδεύσετε σωστά τα νέα άτομα, τότε ενδέχεται να κάνουν λάθη που θα εκθέσουν την επιχείρηση. Διδάξτε τους την φιλοσοφία της επιχείρησης, την ευγένεια και τον τρόπο που αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας. Εστιάστε στην καθαριότητα και στην ομοιόμορφη εμφάνιση του προσωπικού με στολές.