Ποιός είπε ότι ο Αύγουστος είναι low season για το delivery;
Τον Αύγουστο οι πόλεις αδειάζουν, συνεπώς οι δουλειές των υπηρεσιών delivery πέφτουν... Σωστά; Εν μέρει ναι, καθώς τα delivery με καφεδάκια στα γραφεία που κλείνουν τώρα σταματούν, αλλά και οι οικογένειες δεν παραγγέλνουν το βράδυ γεύματα, αφού παραθερίζουν.
Ο Αύγουστος είναι φαινομενικά περίοδος low season για τις υπηρεσίες delivery, όμως τα πράγματα μπορούν πραγματικά να εξελιχθούν πολύ διαφορετικά! Αυτό το μήνα χάνετε προσωρινά μερικούς από τους μόνιμους πελάτες σας, όμως το γεγονός αυτό είναι μια ευκαιρία που αν αξιοποιήσετε σωστά, θα αυξήσετε την πελατεία σας ενόψει της φθινοπωρινής περιόδου που τα delivery ανεβαίνουν κατακόρυφα!
Δοκιμάστε να τραβήξετε λοιπόν κόσμο με μερικά έξυπνα τρικ:
Κάντε προσφορές. Εφαρμόστε το άκρως δελεαστικό 1+1 δώρο. Έτσι, θα προσελκύσετε πελάτες που δεν συνηθίζουν να παραγγέλνουν ποτέ. Επίσης, κάντε εκπτώσεις ή κάντε δώρα μαζί με τα προϊόντα σας, όπως ποτήρια, μπολ, παιχνίδια για τα παιδιά, κλπ. Δώστε επίσης κίνητρα για περισσότερες παραγγελίες μέσα στο μήνα, π.χ. στις 4 παραγγελίες, η 5η εντελώς δωρεάν κλπ.
Νόστιμα πακέτα. Διαμορφώστε ελκυστικές προτάσεις με διάφορα προϊόντα. Για παράδειγμα, μαζί με τους καφέδες πακετάρετε εμφιαλωμένα νερά ή με τα γεύματα να βάλετε αναψυκτικά σε καλές συμφέρουσες τιμές. Οι πελάτες θα δελεαστούν από τα οικονομικά πακέτα και θα παραγγείλουν. Μια απίθανη ευκαιρία για να γνωρίσουν όλη την γκάμα των ειδών που παρέχετε!
Κεράσματα. Κάθε πελάτης εκτιμά τα «δωράκια» και αποκτά καλή εντύπωση για το κατάστημά σας. Συνοδέψτε για παράδειγμα τα ψητά σας με νόστιμες σαλάτες ως δώρο. Επίσης, προσφέρετε τυρόπιτες μαζί με τους καφέδες και δωρεάν επιδόρπια μαζί τα γεύματα.
Διαγωνισμοί. Διοργανώστε διαγωνισμούς με έπαθλο υπηρεσίες, π.χ. «κερδίστε τους καφέδες της εβδομάδας στο σπίτι σας». Μαζί με κάθε διανομή, μοιράστε φυλλάδια με τις οδηγίες συμμετοχής. Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη των μέσων μαζικής δικτύωσης, παρακινώντας τους φίλους σας να κάνουν like και share ώστε να πάρουν μέρος στους διαγωνισμούς σας.
Αυτή την περίοδο υπάρχει η άνεση να δώσετε έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων σας και στην ταχύτητα της μεταφοράς τους. Τέτοια στοιχεία των υπηρεσιών σας θα κάνουν καλή πρώτη εντύπωση στους νέους σας πελάτες, οι οποίοι παρόλο που τον Αύγουστο είναι λιγοστοί, θα σας κάνουν περίφημη διαφήμιση από στόμα σε στόμα από τον Σεπτέμβρη!