Street Food: Ποιες τάσεις κάνουν τη διαφορά;
Street food είθισται να λέμε το φαγητό που τρώγεται στο δρόμο ή αλλιώς στο «πόδι», δηλαδή στα γρήγορα. Το street food για μεγάλη μερίδα του κοινού θεωρείται συνώνυμο του πρόχειρου φαγητού, της γρήγορης λύσης, της όχι και τόσο υγιεινής επιλογής. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, ο τομέας αυτός έχει εξελιχθεί πολύ και έχει καταφέρει να κερδίσει τις προτιμήσεις του κοινού.
Ας δούμε παρακάτω τις τάσεις που ξεχώρισαν και συνεχίζουν να αποτελούν trends!
1. Το burger είναι ο βασιλιάς!
Η αγάπη για το συγκεκριμένο είδος street food τα τελευταία δύο χρόνια είναι αδιαμφισβήτητη και το κοινό συνεχίζει ακάθεκτο να αναζητά το καλύτερο burger της πόλης. Επιχειρήσεις με πρωταγωνιστή το burger «ξεφύτρωσαν» σαν τα μανιτάρια και η τάση αυτή ήρθε για να μείνει! Το μέχρι πότε, παραμένει άγνωστο ακόμα, μιας και οι αλλαγές το ανανεώνουν συνεχώς. Θυμηθείτε μία από τις τακτικές που το θέλουν να ξεχωρίζει ακόμη και μαύρο! Στις επόμενες θέσεις ακολουθούν, η κλασική αγαπημένη πίτσα, αλλά και το ελληνικό σουβλάκι!
2. Be street but healthy!
Η εντύπωση πως το street food είναι πρόχειρο και συνεπώς ανθυγιεινό φαγητό, πλέον δεν υφίσταται ή τουλάχιστον αντισταθμίζεται κατά πολύ. Οι νέες bio τακτικές, οι γεύσεις βασισμένες σε υλικά της μεσογειακής διατροφής, η detox θεωρία που αποκτά καθημερινά φανατικούς οπαδούς, έγιναν κατευθυντήριες γραμμές και στο street food. Μερικά νόστιμα παραδείγματα είναι τα vegan burgers, το φαλάφελ, η προσθήκη superfoods στα πιάτα και συνοδευτικά όπως smoothies και detox χυμοί.
3. Πολυπολιτισμικότητα και γεύσεις…. κοσμογυρισμένες!
Η τάση που ήρθε και έμεινε είναι η ποικιλία και η ταξιδιάρικη διάθεση, που προσφέρει αυτό το είδος φαγητού. Διαφορετικές κουλτούρες, υλικά με μοναδική γεύση και προέλευση, πρωτότυποι συνδυασμοί αντικατοπτρίζονται σε κάθε μπουκιά και «ταξιδεύουν» και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους. Μερικά από τα δημοφιλή είδη είναι: το φαλάφελ, τα bagels, οι παραδοσιακές πίτες με χειροποίητο φύλλο, το μεξικάνικο, τα noodles και το πάντα αγαπημένο sushi.
Είναι το street food αντικείμενο της επιχείρησής σας; Τότε οι παραπάνω τάσεις θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες για να κατευθύνετε τις επόμενες «νόστιμες» κινήσεις σας.