Tips οργάνωσης και επικοινωνίας για την βραδιά της Τσικνοπέμπτης!
Η Τσικνοπέμπτη είναι μία αδιαμφισβήτητη αφορμή για έξοδο! Παρέες, ζευγάρια, οικογένειες με παιδιά ή έφηβοι, φροντίζουν να μη χάσουν αυτή τη μοναδική ευκαιρία να βγουν από το σπίτι, να περάσουν καλά, και φυσικά, να απολαύσουν κατά κύριο λόγο το κρέας όπως προστάζει η παράδοση.
Δείτε παρακάτω πώς μπορείτε να προσελκύσετε κόσμο στο δικό σας κατάστημα οργανώνοντας μία βραδιά αφιερωμένη στο κρέας, επικοινωνώντας την σωστά, και πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία για να επικοινωνήσετε παράλληλα αυτά που σάς ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Έτσι, εκτός από ένα γεμάτο μαγαζί τη βραδιά της Τσικνοπέμπτης θα μπορέσετε να αυξήσετε και την επισκεψιμότητα του καταστήματός σας και για την αμέσως επόμενη περίοδο αλλά και γενικότερα.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ
Στο μενού θα πρέπει φυσικά να κυριαρχεί το κρέας. Όλες οι επιλογές στη σχάρα είναι επιβεβλημένες: μπριζόλες μοσχαρίσιες και χοιρινές, μπιφτέκια, σουβλάκια, σεφταλιές, ακόμα και συκώτι θα ‘κινηθούν’ πολύ. Φροντίστε να έχετε προμηθευτεί επαρκείς ποσότητες και επικεντρωθείτε στην ποιότητα του κρέατος και στο τέλειο ψήσιμο για να αποκτήσετε άμεσα οπαδούς που μπορεί στη συνέχεια να γίνουν θαμώνες. Μεγάλη σημασία έχουν και τα κλασικά συνοδευτικά του κρέατος όπως οι καλές τηγανητές πατάτες, οι φρέσκιες σαλάτες, οι σάλτσες και τα διάφορα ορεκτικά όπως το τζατζίκι, η τυροκαυτερή, κ.ά.
Μπορείτε ειδικά για τη βραδιά της Τσικνοπέμπτης να φτιάξετε ένα ξεχωριστό μενού ημέρας με μεγάλες μερίδες για παρέες, σε προνομιακές τιμές και με εντυπωσιακή εμφάνιση. Η Τσικνοπέμπτη θέλει αφθονία, γενναιοδωρία στις μερίδες και αχνιστά κρέατα απ’ ευθείας από τη σχάρα, ζουμερά και ξεροψημένα ταυτόχρονα.
Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Θεωρήστε ότι θα χρειαστείτε όλο το προσωπικό σας για τη συγκεκριμένη μέρα ώστε να μην βρεθείτε προ εκπλήξεων. Προετοιμαστείτε από νωρίς και τελειοποιήστε τις διαδικασίες της προετοιμασίας του φαγητού και του σερβιρίσματος προσπαθώντας να προβλέψετε οποιαδήποτε δυσκολία μπορεί να προκύψει. Το τέλειο ψήσιμο θέλει και άμεσο σερβίρισμα και αυτό σίγουρα μπορεί να αποτελέσει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις τη στιγμή της έντασης.
Ο ΧΩΡΟΣ
Ο χώρος δεν χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη διακόσμηση αλλά πρέπει να είναι λειτουργικός. Τοποθετήστε τα τραπεζοκαθίσματα προβλέποντας όσο το δυνατόν καλύτερα τη σύνθεση του κόσμου που θα προσέλθει, σε μεγάλες ή μικρές παρέες, ζευγάρια κτλ.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Για σίγουρη επιτυχία η επικοινωνία της βραδιάς της Τσικνοπέμπτης πρέπει να είναι έγκαιρη, εύστοχη και ελκυστική σε διαφορετικό είδος κόσμου. Επικοινωνήστε ξεκάθαρα τη διοργάνωση και δώστε στο κοινό λόγους να προτιμήσουν εσάς έναντι οποιουδήποτε άλλου καταστήματος. Τί θα βρουν σε εσάς που δεν θα βρουν αλλού; Ίσως κάποιο σπάνιο είδος κρέατος που δεν το βρίσκουν συχνά, όπως το βουβαλίσιο, ο στρουθοκάμηλος, ο φασιανός ή κάποιο άλλο; Ίσως μία επιλογή κόκκινων κρασιών προσαρμοσμένη τέλεια στα διάφορα κρέατα σχάρας που θα προσφέρετε; Σκεφτείτε κάποια πρωτότυπη ιδέα που να ταιριάζει στο concept του καταστήματός σας και που μπορεί να υλοποιηθεί σχετικά εύκολα.
Ξεκινήστε την επικοινωνία της βραδιάς από νωρίς στους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας αλλά και σε άλλους πιθανούς πελάτες. Για την επικοινωνία στους πελάτες σας μπορείτε να τυπώσετε ένα απλό μονόφυλλο για τη βραδιά της Τσικνοπέμπτης και να το τοποθετήσετε σε κάθε τραπέζι ακόμα και 2-3 εβδομάδες πριν την διοργάνωση. Συμπεριλάβετε μία προσφορά για να τους δώσετε ένα επιπλέον κίνητρο να έρθουν, όπως ένα δωρεάν πιάτο με την επίδειξη του φυλλαδίου ή μία έκπτωση. Τη βραδιά της Τσικνοπέμπτης μπορείτε να κάνετε κάτι ανάλογο προσφέροντας στους συνδαιτημόνες, πάλι, ένα μικρό δώρο για μελλοντική επίσκεψη στο κατάστημά σας.
Ιδιαίτερα χρήσιμα είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επικοινωνία μίας ειδικής βραδιάς ή και άλλων εκδηλώσεων, οπότε ξεκινήστε την επικοινωνία από νωρίς και κάντε 2-3 υπενθυμίσεις. Στις αναρτήσεις σας μιλήστε για το τί οργανώνετε για τη βραδιά της Τσικνοπέμπτης, αλλά φροντίστε να αναφέρετε και τα κυριότερα σημεία υπεροχής της επιχείρησής σας με φιλικό τρόπο, ώστε να αποκομίσετε τα μέγιστα από την ηλεκτρονική σας επικοινωνία. Θυμηθείτε, σκοπός σας δεν είναι μόνο να γεμίσετε το κατάστημά σας την Τσικνοπέμπτη αλλά να αποκτήσετε και επιπλέον πελατεία που θα σάς στηρίξει το αμέσως επόμενο διάστημα και μπορεί στη συνέχεια να σάς επισκέπτεται τακτικά για την εβδομαδιαία του έξοδο.