Επικοινωνία
2168080500 Παραγγελίες eshop 80111181920 Γραμμή επικοινωνίας METRO Cash & Carry (σταθερό τηλέφωνο & χρέωση βάσει παρόχου)
Καταστήματα
Οδηγός
Χρήσιμος Οδηγός
METRO Blog article main image

Τριήμερο του Αγ. Πνεύματος: Ευκαιρία να αυξήσετε το πελατολόγιο του καταλύματός σας. Δείτε πώς.

Ο Ιούνιος είναι ο μήνας που καλωσορίζει το καλοκαίρι και γι’ αυτό, το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για τους περισσότερους να προγραμματίσουν μία κοντινή εξόρμηση. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι αυτοί που αποφασίζουν τελευταία στιγμή να ταξιδέψουν για το τριήμερο, ψάχνοντας ιδανικά μέρη για να επισκεφτούν!

 

Τα ενοικιαζόμενα δωμάτια είναι μια πολύ καλή επιλογή διαμονής για τους εκδρομείς, ειδικά αν τους προσφέρουν τις ανέσεις που επιθυμούν. Για να κάνετε γνωστή την επιχείρησή σας, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα εντάξουν τα δικά σας ενοικιαζόμενα δωμάτια στην κορυφή της λίστας των ταξιδιωτών.

Προσεγγίστε τους μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα: Τα social media είναι ένας πολύ εύστοχος τρόπος επικοινωνίας για μια επιχείρηση σαν τη δική σας. Ανεβάστε φωτογραφίες από τους χώρους σας και από  την περιοχή που βρίσκεται η επιχείρησή σας. Κάντε τα δωμάτιά σας γνωστά με μικρά βίντεο και καλαίσθητες φωτογραφίες που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον των διαδικτυακών σας φίλων.

Δημιουργήστε μοναδικές προσφορές: Οι καλές τιμές, οι διαγωνισμοί και οι προσφορές, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος προσέγγισης νέων πελατών. Φτιάξτε δελεαστικά πακέτα για το τριήμερο σε προνομιακές τιμές και, ακόμα καλύτερα, οργανώστε έναν διαγωνισμό στα κοινωνικά δίκτυα για δωρεάν διαμονή. Μην ξεχνάτε πως η καλή ποιότητα υπηρεσιών σε προνομιακές τιμές δεν πρόκειται να αφήσει τους πελάτες αδιάφορους.

Διαφημιστείτε για να γίνετε γνωστοί: Η διαφήμιση είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε γνωστή την επιχείρησή σας, και το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος είναι μια ιδανική περίοδος για να διαφημιστείτε. Προτιμήστε τις διαφημίσεις στο ίντερνετ για να προσελκύσετε μεγαλύτερο αριθμό επισκεπτών στη σελίδα σας. Διαφημίστε το μέρος, το κατάλυμα, τις υπηρεσίες, τα προνόμια και τις τιμές σας.

Εάν εκμεταλλευτείτε σωστά το επερχόμενο τριήμερο του Ιουνίου, θα καταφέρετε να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα, να χτίσετε δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης με το πελατολόγιό σας και να δημιουργήσετε μόνιμους επισκέπτες για το κατάλυμά σας!