Τυροκομείο: Αναδείξτε τα προϊόντα σας με έξυπνες κινήσεις!
Το τυρί το γάλα και τα παράγωγά τους είναι αδιαμφισβήτητα από τα πιο σημαντικά συστατικά της μεσογειακής διατροφής. Στην Ελλάδα αγαπάμε πολύ τα γαλακτοκομικά και τα φιλοξενούμε καθημερινά στο τραπέζι μας από το πρωί μέχρι το βράδυ. Το τυροκομείο σας λοιπόν έχει τις κατάλληλες βάσεις για να γίνει αγαπημένος προορισμός των πελατών σας, εφόσον διαθέτει τα αγαπημένα τους προϊόντα.
Πώς θα αυξήσετε τις πωλήσεις και την πελατεία σας;
1. Δώστε βάση στην πρώτη ύλη. Το πιο σημαντικό όλων είναι η βασική πρώτη ύλη το γάλα δηλαδή. Φροντίστε να προμηθεύεστε φρέσκο γάλα που τηρεί ασφαλώς όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές. Από εκείνο άλλωστε ξεκινούν όλα ή τουλάχιστον τα περισσότερα προϊόντα της επιχείρησής σας. Μικροί παραγωγοί της επαρχίας θα είναι σίγουρα μια πολλή καλή επιλογή.
2. Μείνετε πιστοί στην παράδοση. Λόγω των ξενόφερτων συνηθειών και των νέων προϊόντων που κατακλύζουν την αγορά είναι πολύ σημαντικό να τιμάτε την παράδοση και να μένετε όσο το δυνατόν περισσότερο πιστοί στις αρχές της. Παραδοσιακές συνταγές, ξακουστές ονομασίες προϊόντων, υλικά που μοσχοβολούν χωριό είναι τρανταχτά επιχειρήματα για τις αυξημένες πωλήσεις σας. Η μουσταλευριά, το ρυζόγαλο, το τζατζίκι, το στραγγιστό γιαούρτι, η φέτα και η γραβιέρα είναι μόνο μερικά από τα καλούδια που μπορούν να κάνουν το τυροκομείο σας να απογειωθεί.
3. Ενημερωθείτε για τις νόστιμες τάσεις και φέρτε τις στα μέτρα σας. Σημασία δεν έχει να μιμηθείτε ένα γευστικό προϊόν που είναι ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού, αλλά να το φέρετε στα δικά σας «νόστιμα» μέτρα για να το αξιοποιήσετε κατάλληλα. Μια έρευνα στο διαδίκτυο θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τις προτιμήσεις του κοινού αλλά και νέες ιδέες για γευστικούς συνδυασμούς που θα μπορέσουν με τις κατάλληλες τροποποιήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις σας.
Τηρήστε τους απαραίτητους κανόνες ασφαλείας και σωστής διαχείρισης των υλικών, ώστε να είστε καθόλα νόμιμοι και συνεχίστε να παράγετε αγαπημένες παραδοσιακές γεύσεις με μεράκι και όρεξη. Αν ωστόσο το τυροκομείο σας συνδέεται μέσω καταστημάτων με το καταναλωτικό κοινό, τότε τα social media μπορούν άμεσα να διαφημίζουν την παραγωγή σας και να δίνουν ώθηση στα προϊόντα σας.